بهترین کفش های اسیکس

معرفی بهترین کفش های اسیکس

اسیکس یکی از برندهای معتبر کفش در دنیا است که پوشیدن محصولات آن بار ها توسط پزشکان پیشنهاد شده است. این کفش ها با داشتن فناوری های پیشرفته و طراحی منحصر به فرد تمامی نیاز و انتظارتان از یک کفش خوب را برآورده میکند. سال های متعددی است که نام کفش های اسیکس در میان بهترین کفش های دنیا به چشم میخورد که اگر یکبار تجربه استفاده از کفش های اسیکس را داشته باشید کاملا با این نظریه موافق هستید. مهم نیست که فرم پاهایتان به چه شکل است اسیکس همیشه یک گزینه عالی برای شما دارد. شعار روح سالم در بدن سالم، سر لوحه تولیدات اسیکس است که در نهایت کفش هایی با راحتی، پشتیبانی، انعطاف پذیری و چسبندگی بالا ارائه میدهد. در این مقاله بهترین مدل های کفش اسیکس را بررسی میکنیم تا در هنگام مواجه با مدل های متنوعی که در بازار وجود دارد سردرگم نشوید و بتوانید بهترین کفش اسیکس را با توجه به نوع فعالیت خود انتخاب کنید.

مشخصات کفش اسیکس اصل

بهترین مدل های کفش اسیکس

انعطاف‌پذیری عالی

یکی از مهم‌ترین ویژگی های کفش های اسیکس، بالا بودن میزان انعطاف‌پذیری آن‌ها است. این ویژگی در اکثر کفش‌های ورزشی اورجینال وجود دارد و اسیکس نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر تمایل دارید با کفش‌های خود مسافت‌های طولانی را پیاده‌روی کنید و در ناحیه پاها هیچ‌گونه دردی احساس نکنید، خرید کفش اسیکس اورجینال را به شما پیشنهاد می‌کنیم!

بالشتک‌های نرم

در ساختار کفش اسیکس از بالشتک‌های نرمی استفاده شده است که به لطف وجود آن‌ها مصرف‌کنندگان میزان راحتی فوق العاده ای را تجربه خواهند کرد. حداقل ویژگی که از یک کفش خوب می‌توان انتظار داشت راحت بودن آن است! حال شما در نظر بگیرید که این ویژگی در کفش‌های اسیکس تقویت شده است و ضمن تناسب با فیزیک پا، راحتی این عضو مهم در حین گام برداشتن را به بهترین شکل ممکن تأمین خواهد کرد. عموماً این بالشتک‌ها در لایه میانی کفش‌های اسیکس قرار داده می‌شوند.

حفظ تعادل و ثبات پاها

افراد هنگام دویدن و پیاده‌روی کردن برای این که به زمین نخورند یا این که پاهایشان دچار پیچ‌خوردگی و مشکلاتی از این دسته نشود، باید کفشی بپوشند که از بدن و پاهایشان به خوبی حمایت کند. این حمایت با حفظ تعادل و ثبات پاها میسر می‌شود. بهترین کفش های اسیکس به گونه‌ای طراحی می‌شوند که می‌توانند تعادل این عضو مهم را موقع دویدن یا پیاده‌روی کردن به خوبی حفظ کنند و اجازه ندهند که پاها از مسیر منحرف شوند. دلیل اصلی وجود چنین قابلیتی بهره‌گیری از تکنولوژی تثبیت‌کننده در کفش‌های اورجینال اسیکس است.

رویه مرغوب

رویه یکی از مهم‌ترین بخش‌های کفش‌های ورزشی است. استفاده از مواد اولیه مرغوب به گونه‌ای که از حالت تنفس‌پذیری برخوردار باشد در این کفش‌ها بسیار حائز اهمیت است. خوشبختانه کمپانی محبوب اسیکس با در نظر گرفتن این موضوع از متریالی برای رویه کفش‌های خود بهره‌گیری می‌کند که ضمن دارا بودن قابلیت تنفس‌پذیری از بوگرفتگی پا و ایجاد یک محیط مناسب برای رشد باکتری‌ها نیز جلوگیری خواهد کرد. عدم قرار گرفتن پا در محیط مرطوب یکی از ویژگی‌های بارز بهترین کفش های اسیکس بوده که توجه به آن هنگام خرید کفش‌های ورزشی بسیار مهم خواهد بود.

وزن سبک

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که از کفش‌های ورزشی انتظار می‌رود آن را دارا باشد، وزن سبک است. کفش‌هایی که تقلبی یا غیراستاندارد هستند عموماً وزن سنگینی دارند و باعث اذیت شدن پاها حین راه رفتن می‌شوند؛ به طوری که فرد بعد از چند قدم راه رفتن کم کم در ناحیه پا احساس خستگی می‌کند و می‌گوید دیگر نمی‌توانم ادامه بدهم! سبک بودن وزن انواع کفش اسیکس یک مزیت بسیار عالی برای این محصولات به حساب می‌آید. با خرید کفش اسیکس اصل و قدم زدن با آن خودتان متوجه تأثیر بی‌نظیر این ویژگی خواهید شد!

بهترین مدل های کفش اسیکس

asics GEL-Nimbus 24

کفش اسیکس nimbus 24

یکی از جذاب‌ترین و بهترین کفش‌ های اسیکس که در دو مدل زنانه و مردانه موجود بوده، asics GEL-Nimbus 24 است. در مدل زنانه این کفش جذاب از تکنولوژی OrthoLite به منظور افزایش راحتی کفش در استفاده طولانی مدت بهره‌گیری شده و برای استفاده روزانه، پیاده روی و دویدن نیز مناسب است. اگر به دنبال کفشی هستید که هم جذاب باشد و هم از بو گرفتن پاهای شما جلوگیری کند، asics GEL-Nimbus 24 همان کفشی است که به دنبالش هستید! البته ناگفته نماند که زیره این کفش جذاب عموماً از جنس رابر بوده و در برابر لغزش و سایش مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد.

 asics GEL-Kayano 29

کفش اسیکس کایانو 29

اگر قصد خرید کفش اسپرت مردانه اصل را داشته باشید، چه معیار هایی را در نظر میگیرید؟ قعطا ظاهر جذاب و راحتی از اولویت های شما هستند. مسلما هیچ‌کس دلش نمی‌خواهد با یک جفت کفش سفت و محکم که اصلاً هم زیبا نیست پیاده‌روی کند! در زیره این کفش بی‌نظیر که یکی از برترین کفش های اسیکس محسوب شده از فناوری Aharplus استفاده شده است؛ از این رو در برابر هرگونه فشار و لغزش مقاوم بوده و از دوام بالایی برخوردار است. اگر تمایل دارید راحت‌تر گام بردارید، لازم است کفشی مثل asics GEL-Kayano 29  بپوشید که لایه میانی آن از جنس فوم و ژل است.

asics Novablast 3

کفش اسیکس navablast 3

ترکیب رنگ جذاب و هنجارشکن، سازگار با استایل‌های مدرن و همگام با فشن! از یک کفش چه می‌خواهید؟ علاوه بر این که این محصول سلامت پاهای شما هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی را تضمین می‌کند، از طراحی ظاهری منحصربه‌فرد و بسیار خوش رنگی برخوردار است که در دل هر خانم یا آقایی جا باز می‌کند! در فرآیند تولید این کفش‌ها از فناوری +FF Blast بهره‌گیری شده است؛ به همین خاطر این کفش‌ها قادر هستند هرگونه ضربه و فشار را دفع کنند و از وارد شدن آسیب به پاها جلوگیری نمایند.

asics Superblast

کفش اسیکس superblast

مدل جدید از سری کفش‌های BLAST که جز پرفروش ترین کفش های اسیکس نیز محسوب می‌شود، با وزن سبک و انعطاف‌پذیری بالایی که دارد می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه و جذاب محسوب شود. طراحی این کفش به گونه‌ای انجام می‌شود که پاها را برای راه رفتن در مسافت‌های طولانی آماده خواهد کرد. پس اگر قصد خرید کفش پیاده روی مردانه و زنانه را دارید، این مدل از کفش اسیکس بهترین گزینه برای شماست.

asics GEL-Cumulus 24

کفش اسیکس cumulus 24

به نظر شما چه ویژگی‌هایی باعث می‌شود که یک کفش در لیست بهترین کفش اسیکس قرار بگیرد؟ طبیعتاً یک کفش باکیفیت در تمامی بخش‌های خود از مواد اولیه مرغوب بهره‌گیری کرده است و این موضوع را می‌توانیم به وضوح در asics GEL-Cumulus 24 مشاهده کنیم! در ساختار این محصول جذاب از بالشتک نرم به منظور پشتیبانی از قوس پا استفاده شده و از قابلیت تنفس‌پذیری و جلوگیری از عرق کردن پاها هنگام دویدن یا پیاده‌روی کردن نیز برخوردار می‌باشد.

asics GT-2000 v11

کفش اسیکس gt-2000

حتما میدانید که کفش های اسیکس یکی از بهترین کفش رانینگ در دنیا هستند که ضمن حفظ ایمنی از پاها سبب بهبود دویدن میشود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کفش‌های مناسب رانینگ وزن سبک و حفظ ثبات پاها در هنگام دویدن به منظور جلوگیری از افتادن یا لیز خوردن فرد دونده است. خوشبختانه اسیکس با طراحی و تولید asics GT-2000 v11 توانسته است یکی از بهترین کفش‌های موجود در بازار که مناسب دویدن می‌باشد را ارائه دهد. از این پس دوندگان می‌توانند با پوشیدن این کفش با اعتماد به نفس بالاتر مسافت‌های طولانی را طی کنند و از دویدن لذت ببرند!

asics GEL Nimbus Lite 3

کفش اسیکس nimbus lite 3

یکی دیگر از کفش های اسیکس، کفش ورزشی asics GEL Nimbus Lite 3 بوده که می‌توان از آن در جاده‌ها استفاده کرد. ازجمله قابلیت‌های جالب این کفش می‌توان به کاهش فشار وارده، مقاومت عالی در برابر ضربه، دارای فوم نرم و باکیفیت، سازگار با محیط زیست و بهره‌گیری از رابر مخصوص اسیکس لایت در زیره خارجی آن اشاره داشت. این محصول برای پاهایی با قوس معمولی و قوس به سمت داخل گزینه بسیار ایده‌آلی به شمار می‌رود.

asics MetaSpeed Sky

فوق حرفه‌ای با ظاهری بی‌همتا. اگر بخواهیم یک لیست سه عددی از بهترین کفش های اسیکس مناسب دویدن تهیه کنیم، قطعاً این کفش جذاب در این لیست خواهد بود! طراحی بی‌نظیر با قابلیت تنفس‌پذیری، وزن سبک، پایداری بالا و حمایت از پاها در این محصول باعث شده است که جزو پرفروش‌ترین کفش رانینگ مردانه در دنیا باشد. از این کفش می‌توانید برای دویدن روی آسفالت، سنگ‌فرش و پیست استفاده کنید. از جمله کاربردهای این محصول بی‌نظیر می‎‌توان به مسابقه، دویدن سرعتی ، تردمیل و تمپو اشاره کرد.

asics magic speed

خرید بهترین کفش از برندی همچون اسیکس هزینه ارزانی ندارد. کفش اسیکس مدل Magic Speed که برای دونده های حرفه ای و تمرینی ساخته شده یکی از بهترین کفش های این برند است. هنگم دویدن با این کفش ابتدا پا در خارج از پاشنه قرار میگرد و سپس به داخل داخل می‌افتد. این ویژگی سبب میشود کفش وزن دونده را تحمل کند. شاید خیلی افراد کفش اسیکس Magic Speed را به خوبی مدل های همچون Nova Blast ندانند، اما با توجه به اجزایی که دارد و قیمت نسبتا مقرون به صرفه‌اش، همچنان مرکز توجه ورزشکاران قرار دارد. اگر فرم پاهای شما خنثی است و پرونشین بیش از حد پا ندارید، این کفش مناسب شماست.

کفش های اسیکس اصل را از کجا بخریم؟

در میان انبوه فروشگاه‌هایی که در ایران و سایر نقاط جهان در حوزه فروش کفش‌های اورجینال وجود دارد، پیدا کردن مرکزی که هم معتبر باشد و هم محصولات را با قیمت مناسب به همراه تخفیفات هیجان‌انگیز به مشتریان خود ارائه دهد کار سختی است. بولگانو این افتخار را دارد که پس از ۶ سال سابقه فعالیت در حوزه فروش کفش‌های اورجینال از برندهای محبوب دنیا بهترین مدل های کفش اسیکس را با قیمت عالی به شما مشتریان گرامی تقدیم کند. برای خرید محصولات تنها کافی است که به فروشگاه بولگانو مراجعه کنید.

سخن پایانی

کفش یکی از مهم‌ترین آیتم‌هایی است که در حفظ سلامت پاها نقش پررنگی را ایفا می‌کند. در این راهنما ضمن آشنایی با بهترین کفش‌ اسیکس، با معتبرترین فروشگاه ارائه‌دهنده این محصولات نیز آشنا شدیم. هر یک از مدل‌های نام‌برده از بهترین‌ کفش‌های اسیکس در این مقاله در بولگانو با قیمت عالی موجود است. فراموش نکنید که پاها قلب دوم انسان هستند و اگر سلامت آن‌ها در خطر باشد، عملاً انجام ساده‌ترین کارهای روزمره برای ما دشوار خواهد شد؛ در نتیجه بهتر است برای این عضو مهم بهترین و استانداردترین کفش‌ها را بخریم!

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.