7 برند از بهترین کفش های اسپرت

7 برند، از بهترین کفش های اسپرت

اگر جزو افرادی هستید که به سلامت اعضای بدن خود اهمیت می‌دهند، احتمالا از اهمیت پوشیدن کفش‌های استاندارد اطلاع دارید. پا یکی از عضوهای مهم بدن شناخته می‌شود که در صورت آسیب دیدن ممکن است سبب ایجاد اختلال در کارکرد سایر اعضای بدن گردد. پوشیدن کفش غیراستاندارد فشار زیادی به پاها وارد کرده و در آینده‌ای نزدیک منجر به بروز بیماری‌های مزمن در فرد می‌شود.

این در حالی است که کفش‌های مناسب با فراهم آوردن حمایت لازم از وقوع آسیب‌های احتمالی جلوگیری می‌کنند. از سوی دیگر در حال حاضر برندهای مختلفی وجود دارند که کفش‌های باکیفیت و مرغوبی را طراحی و تولید می‌نمایند. این برندها از جدیدترین فناوری‌ها و باکیفیت‌ترین متریال در ساخت محصولات خود استفاده می‌کنند. در این بخش می‌خواهیم با بهترین کفش اسپرت مردانه و زنانه آشنا شویم و برندهای معتبر تولید کفش را معرفی نماییم.

کفش نایک (Nike)

کفش نایک

کمپانی نایکی که در ابتدا به نام محصولات ورزشی روبان آبی شناخته می‌شد، توسط فیل نایت و بیل باورمن در سال 1964 راه‌اندازی گردید. اغلب کفش‌های این برند دارای بالشتک‌های نرم هستند و از تکنولوژی Nike Air بهره می‌برند. این فناوری با در اختیار داشتن یک توده هوای فشرده در کیسه‌های مقاوم در قسمت لایه میانی کفش‌های نایک قرار گرفته و از خاصیت انعطاف‌‌پذیری نیز برخوردار است. همچنین کوشن‌های بادی مانع از ایجاد فشار بر روی پاها شده و با هر ضربه سریعا به حالت اولیه خود بازمی‌گردند.

کفش‌ نایکی از رویه تنفس‌پذیر ساخته می‌شوند و این ویژگی آن‌ها را به یکی از ایده‌آل‌ترین کفش‌های ورزشی در جهان تبدیل می‌کند. همچنین زیره کفش اسپرت نایکی از بهترین فناوری‌ها بهره‌مند بوده و از لیز خوردن کاربران جلوگیری می‌نماید، بطوری که می تواند گزینه بسیار عالی در هنگام تمرینات ورزشی و یا حتی استفاده روزمره طولانی مدت باشد. 

کفش ریبوک (Reebok)

کفش ریبوک

کمپانی ریبوک در سال 1958 تاسیس گردید و نام خود را با الهام از یک غزال آفریقایی انتخاب کرد. این کمپانی پس از فراز و فرودهای فراوان در سال 1981 توانست مجموعه خود را به فروش 1/5 میلیون دلار برساند. همچنین این برند یک سال بعد با عرضه اولین کفش زنانه موفق شد تا محبوبیت خود را دو چندان نماید. کفش‌ ریباک از متریال درجه یک ساخته می‌شوند و دارای رویه‌ای مقاوم و صاف هستند. در زیره کفش ریبوک از لاستیک باکیفیت استفاده شده است که سبب افزایش دوام و مقاومت آن می‌شود.

ریبوک در سال 2006 توسط کمپانی آدیداس خریداری گردید و فصل جدیدی در تاریخ این برند آغاز شد. از آن تاریخ به بعد تکنولوژی‌های آدیداس نیز در ساخت کفش‌های ریبوک مورد استفاده قرار گرفتند. ادغام این دو برند فرصت مناسبی را جهت ارائه محصولات متنوع‌تر به وجود آورد. لوگوی این برند نیز پس از سال‌های طولانی تغییر کرد و به شکل مثلث درآمد. در حال حاضر دفتر مرکزی این برند در کانتون ایالت ماساچوست کشور آمریکا قرار دارد، اما شعبه‌های متعدد آن در کشورهای مختلف جهان مشغول به فعالیت هستند.

ونس (vans)

کفش ونس

یکی از برندهای محبوب آمریکایی که سابقه درخشامی در طراحی و ساخت کتانی‌های اسپرت دارد، ونس است. این کمپانی در سال 1966 توسط دو برادر و شرکای تجاری‌شان در کالیفرنیا راه‌اندازی شد. جالب است که بدانید، کمپانی ونس در همان روز نخست فعالیت خود توانست 12 کفش را به فروش برساند.

یکی از بزرگ‌ترین نقاط عطف برند ونس تولید زیره‌هایی بود که در نگاه اول عجیب به نظر می‌رسید. کتانی‌های ونس از طراحی‌ بی‌نظیری برخوردار هستند که توسط پسر یکی از شرکای این کمپانی صورت گرفته است و در حال حاضر نیز به عنوان یک طراحی محبوب در تولید کفش‌های این برند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است که محصولات ونس تنها شامل کتانی نمی‌شوند و این کمپانی در زمینه تولید کیف، هودی، کفش‌های مخصوص برف، لوازم موج‌سواری و اسکیت بورد نیز سابقه درخشانی از خود به نمایش گذاشته است.
ونس با کسب موفقیت در زمینه برندسازی توانسته است خود را به عنوان یک برند قدرتمند در زمینه تولید کفش ثابت کند؛ به طوری که بسیاری از چهره‌های معروف ورزشی از محصولات این کمپانی استفاده می‌نمایند. اولین سری کفش‌ ونس برای اسکیت‌سواری عرضه گردید و محبوبیت زیادی را بدست آورد.

ارائه کفش‌هایی با کیفیت بالا و قیمت مقرون به‌صرفه در کنار احترام به سلیقه مشتری منجر به شهرت جهانی این برند شده است. بدین ترتیب تمامی اقشار می‌توانند از محصولات این برند استفاده کنند. ونس از زیره‌های شطرنجی وافل در کتانی‌های خود بهره می‌برد که از خاصیت کشسانی بالایی برخوردار هستند و اصطکاک مناسبی با سطح زمین ایجاد می‌کنند.

کفش آدیداس (Adidas)

کفش ادیداس

آدیداس یک شرکت پوشاک آلمانی است که در زمینه تولید کفش و تجهیزات ورزشی فعالیت می‌کند. این برند به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده لوازم ورزشی در اروپا به شمار رفته و همچنین دومین کمپانی بزرگ تولید لوازم ورزشی در جهان است. این شرکت توسط آدولف داسلر در سال 1948 راه‌اندازی گردید.

کفش‌های آدیداس از ویژگی‌های مختلفی برخوردار هستند که موجب تمایز آن‌ها با سایر کفش‌های موجود در بازار شده است. کفش‌های این برند نرم و راحت بوده و در صورت ساعت‌ها پیاده‌روی نیز هیچ فشاری بر روی پاهای شما ایجاد نمی‌کنند.

طراحان آدیداس از رویه‌ای باکیفیت در ساخت کفش‌های خود بهره برده‌اند تا دوام آن‌ها را افزایش دهند. زیره این کفش‌ها ضد سایش و لغزش بوده و فشارهای وارده از سطح زمین را دفع می‌کنند. وزن سبک کفش‌آدیداس باعث شده است تا آن‌ها انتخاب مناسبی برای انجام فعالیت‌های ورزشی محسوب شوند.

نیو بالانس (NEW BALANCE)

کفش نیوبالانس

یکی از برندهای بزرگ تولیدکننده پوشاک و کفش ورزشی، نیو بالانس است که در سال 1906 در آمریکا تاسیس گردید. در حال حاضر محصولات این شرکت به سراسر جهان ارسال می‌شود. استفاده از متریال درجه یک و فناوری‌های پیشرفته، کفش های نیوبالانس را به یک گزینه عالی برای دویدن و پیاده‌روی تبدیل می‌کند. همچنین استفاده از ترکیبات سبک، موجب وزن سبک این کفش‌ها شده است.

رویه کفش‌های این برند از مش ساخته می‌شوند تا از تعریق و ایجاد حساسیت در پا جلوگیری کنند؛ زیرا کفش به خوبی جریان هوا را از خود عبور داده و به خنک و خشک ماندن پاها کمک می‌نماید.

کفش اسکچرز (Skechers)

کفش اسکیچرز

اسکیچرز یک برند آمریکایی است که به دلیل راحتی کفش‌هایی که تولید می‌کند، به شهرت رسیده است. این برند در سال 1992 میلادی در ایالت کالیفرنیای آمریکا تاسیس گردید. این کمپانی در ابتدا در زمینه محصولات مرتبط با فشن فعالیت می‌کرد و کم‌کم با تولید کفش‌های تخصصی توانست نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد.

کفش‌های ورزشی که قبل از تولید کفش‌ اسکیچرز در بازار وجود داشتند، از فُرم اولیه خود خارج می‌شدند و به کمر و پا صدمه می‌زدند. اما ورود کفش‌های اسکیچرز به بازار توانست این مشکلات را حل کند. به علاوه، بهره‌گیری از بالشتک های تزریقی Eva در زیره کفش موجب افزایش دوام کفش و همینطور جذب شوک‌های وارده از سطح زمین می‌گردد.

کفش‌های اسکیچرز از ظاهری زیبا و جذاب برخوردار بوده و با رویه نرم پارچه‌ای و زیره‌ای انعطاف‌پذیر ساخته می‌شوند. کیفیت تولیدات این برند به‌اندازه‌ای است که بسیاری از دوندگان و ورزشکاران مشهور از کفش‌های اسکیچرز استفاده می‌کنند.

ویژگی منحصر به‌فرد دیگر کفش‌های اسکیچرز بهره‌گیری آن‌ها از فناوری مموری فوم می‌باشد. عملکرد این فناوری به صورتی است که سریعا به شکل قالب پا درآمده و گودی کف پا را پر می‌کند. بدین ترتیب از وارد شدن فشار به پاها و کمر جلوگیری می‌گردد.

کفش پیاده روی اسکیچرز زنانه و مردانه با داشتن بهترین تکنولوژی های پیشرفته جهت استفاده در طولانی مدت توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می کند.اگر قصد خرید کفش اورجینال را دارید میتوانید با اطلاع از قیمت کفش اسکیچرز زنانه اصل و مقایسه آن با سایر فروشگاه های معتبر از خرید خود مطمئن شوید تا خریدتان از بابت اورجینال بودن آن راحت باشد. 

کفش آسیکس (asics)

کفش اسیکس

اسیکس یکی‌دیگر از برندهای مشهور و معتبر در زمینه طراحی و تولید کفش‌های ورزشی است که فعالیت خود را در سال 1949 آغاز کرد. ارائه کفش‌های ورزشی با ساختار کفی ژلی توسط این برند توانست انقلابی در صنعت کفش ایجاد کند. این کفش‌ها با جذب فشار، ضربه و شوک به بهبود عملکرد ورزشکاران کمک می‌کنند.
کفش‌ اسیکس از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار است و در بین ورزشکاران محبوبیت زیادی دارد. تمامی اجزای این کفش‌ها از برترین متریال ساخته می‌شوند و به دلیل انعطاف‌پذیری بالایی که دارند، به راحتی با دست خم می‌شوند.

سخن پایانی

کفش‌ها دنیای گسترده‌ای دارند و در حال حاضر برندهای مختلفی اقدام به تولید آن‌ها می‌کنند. در این مطلب به معرفی بهترین کفش اسپرت پرداختیم. شما با بررسی ویژگی کفش‌های مختلف می‌توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و با قیمتی مناسب از بولگانو سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.