جذابیت های کفش نایک جردن

آنچه باید راجب کفش نایک جردن بدانید!

کفش نایک جردن یکی از محصولات پرطرفدار است که از ابتدای تولید تنها برای بسکتبالیست‌ها طراحی شد، اما پس از مدتی خیلی از افراد به این کفش مردانه علاقمند شدند و از آن در استایل خود استفاده کردند. کفش نایک ایر جردن در انواع ساق‌دار و بدون ساق تولید شده و گزینه مناسبی برای استایل اسپرت به شمار می‌رود. همچنین طول عمر و کیفیت این کفش به صورتی است که افراد می‌توانند برای مدت زمان طولانی مانند روز اول از آن استفاده کنند. برای آشنایی با کفش نایک جردن تا انتها این مطلب همراه ما باشید.

لوگوی جردن

لوگوی جردن

کفش نایک ایر جردن یکی از محصولات کمپانی نایکی است که در سال 1984 به صورت ویژه برای مایکل جردن، بسکتبالیست مشهور آمریکایی تولید گردید. این کفش نایکی توسط طراحان معروف ساخته شد و در میان افراد مختلف محبوبیت بالایی پیدا کرد.

از آنجایی که بسکتبالیست‌ها در آن زمان باید از کفش‌های مخصوص سفید رنگ استفاده می‌کردند و کفش نایک ایر جردن دارای رنگ مشکی و قرمز بود؛ انجمن بسکتبال آمریکا استفاده از این کفش را در بازی‌ها ممنوع اعلام کرد. این اقدام منجر به تبلیغ ناخواسته برای برند نایکی و فروش بالای این کفش شد.

در ابتدا لوگوی جردن نشان دو بال بود که در میان آن‌ها یک توپ بسکتبال نیز وجود داشت. همچنین بالای این تصویر Air Jordan نوشته شده بود. البته نشان ورزشی Jumping پس از پیشرفت و تولید کفش ایر جردن 3 بر روی زبانه کتانی‌های این برند حک گردید. در واقع این تصویر شکلی از پرش‌های بلند مایکل جردن را نشان می‌داد.

ویژگی و فناوری های جردن

ویژگی و فناوری های جردن

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کفش نایکی، برخورداری از سیستم کوسن‌دار است. این فناوری نرمی کفش را افزایش داده و به همین دلیل این کفش مورد استفاده بسیاری از ورزشکاران در ورزش‌های دو ماراتن، بسکتبال و غیره قرار می‌گیرد.

در حین انجام فعالیت‌های ورزشی، فشار زیادی به پاها وارد شده و احتمال بروز آسیب نیز وجود دارد. استفاده از سیستم کوسن و فشرده سازی هوا در کفش نایک ایر جردن مانع از ایجاد آسیب به پا و بدن شما می‌شود. در واقع قسمت کفی این کفش با در اختیار داشتن هوای فشرده می‌تواند از فشار و ضربات وارده به پا جلوگیری نماید. از سوی دیگر این کوسن‌ها در اثر فشار و همینطور استفاده طولانی‌مدت فرو نمی‌روند و همواره شکل اولیه خود را حفظ می‌کنند. از این رو پس از پیاده‌روی با کفش نایک جردن، انرژی هدر رفته به بدن باز می‌گردد و فرد دچار خستگی نخواهد شد.

تکنولوژی نایک ایر از کپسول‌های محکم و بادوامی برخوردار است که در قسمت میانی و جلوی کفش تعبیه می‌شود. وجود بالشتک‌های نرم در کفِ کفش، انعطاف‌پذیری کفش را افزایش داده و احساس راحتی بیشتری در فرد به وجود می‌آورد.

مورد دیگری که در بحث آشنایی با کفش نایک جردن باید به آن اشاره کنیم، قابلیت کشسانی این محصول است. در بخش‌های مختلف این کفش‌ها قابلیت کشسانی بسیار بالایی مشاهده می‌شود. از طرفی استفاده از چرم با کیفیت برای قسمت رویه کفش نایک ایر جردن و همینطور به‌کارگیری لاستیک‌های با دوام برای قسمت زیره این کفش منجر به وزن نسبتا بالای آن شده است. با این وجود وزن بالای کفش نایک ایر جردن هیچ فشار و آسیبی به پا وارد نکرده و حتی به کاربر هیچ احساس خستگی را منتقل نمی‌کند.

کفش مردانه و کفش زنانه نایک جردن متناسب با فرم پا تولید شده و به راحتی با پا هماهنگ می‌شود. به علاوه، وجود منافذ در قسمت رویه این کفش‌ها تهویه مناسبی را برای پاها ایجاد می‌نمایند. از این رو پاها در حین فعالیت‌های روزانه دچار تعریق و پختگی نمی‌شوند.

کفش‌های جردن دارای انواع مختلفی بوده و در رنگ‌های خاص و زیبایی به فروش می‌رسند. شما می‌توانید با خرید کفش نایک اصل از سایت بولگانو از تمامی مزایای این محصول بهره‌مند شوید.

انواع کفش نایک جردن

انواع کفش نایک جردن

کفش نایک جردن انواع مختلفی دارد که در این قسمت به بررسی مهم‌ترین و معروف‌ترین آن‌ها می‌پردازیم:

کفش نایک ایر جردن یک

کفش نایک ایر جردن یک

این کفش اولین محصول از سری جردن است که در سال 1985 به بازار عرضه شد. همچنین کفش مذکور به عنوان محبوب‌ترین مدل نایک شناخته می‌شود که در رنگ‌بندی و ترکیب‌بندی مختلف وجود دارد.

کفش ایر جردن دو

کفش ایر جردن دو

این محصول در سال 1986 به بازار عرضه گردید. سری دوم ایر جردن نیز از طراحی منحصر به‌فردی برخوردار بود و توانست در مدتی کوتاه به فروش بالایی برسد.

کفش نایک ایر جردن سه

کفش نایک ایر جردن سه

کفش جردن سه در سال 1988 توسط برند نایکی معرفی گردید. این مدل توسط طراح معروف، یعنی تینکر هتفیلد ساخته شد. سری سوم جردن به دلیل طراحی مدرن محبوبیت زیادی در بین جوانان پیدا کرد و توانست بار دیگر مدل جردن را بر سر زبان‌ها بیندازد.

کفش ایر جردن چهار

کفش ایر جردن چهار

این کفش که در سال 1989 طراحی و عرضه گردید در فیلم DO the right thing مورد استفاده قرار گرفت. این کفش از سیستم پشتیبانی قوی بهره‌مند بود و با توجه به ترجیحات خاص کاربر سفارشی‌سازی می‌شد.

کفش نایک ایر جردن پنج

کفش نایک ایر جردن پنج

این کفش با الهام از جت جنگنده WW2 Mustang طراحی شد و در سال 1990 روانه بازار گردید. در ساخت کفش مذکور از چرم استفاده شده و پوشیدن آن توسط ویل اسمیت به محبوبیت بیشتر آن افزوده است.

کفش جردن شش

کفش جردن شش

کفش نایک Air Jordan VI در سال 1991 به بازار عرضه گردید و توانست ترکیبی از سرعت و عملکرد عالی را از خود ارائه دهد.

کفش AIR JORDAN VII

کفش AIR JORDAN VII

این کفش در سال 1992 تولید شد و در دسته یکی از محبوب‌ترین کفش‌های جردن قرار گرفت.

The charms of Nike Jordan shoes.webp

The charms of Nike Jordan shoes.webp

این مدل از کفش جردن که در سال 1993 عرضه شد که دارای توری‌های متقاطع بود و از طراحی متفاوتی بهره می‌برد.

سخن پایانی

آشنایی با کفش نایک جردن باعث می‌شود تا شما از ویژگی‌های یک کفش اصیل و مناسب اطلاع داشته باشید. این کفش با قابلیت‌هایی که دارد، همیشه ترند بوده و سالانه مدل‌های جدیدی از آن تولید می‌شود. کفش نایک ایر جردن در رنگ‌بندی متنوعی وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی آن را با استایل خود هماهنگ نمایید. شما می‌توانید این کفش را با قیمتی مناسب از سایت بولگانو سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.