راهنمای اندازه گیری سایز کفش ریباک

جدول سایزبندی ریباک

امروزه ریباک به عنوان یکی از برندهای محبوب شناخته می‌شود که با ارائه کفش‌های ورزشی منحصربه‌فرد توانسته است گوی سبقت را از رقبای خود برباید. این برند محصولات خود را با تنوع زیاد در اختیار کاربران قرار می‌دهد. خیلی از افراد ترجیح می‌دهند که کفش ریباک مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری نمایند. یکی از موارد مهمی که در زمان خرید اینترنتی کفش مورد توجه قرار می‌گیرد، اندازه گیری سایز پا است. از سوی دیگر قالب و سایزبندی کفش‌ها در برندهای مختلف، تفاوت دارد و برای انتخاب یک کفش از یک برند مخصوص باید به جدول سایزبندی همان برند مراجعه شود. در این بخش قصد داریم به نحوه اندازه‌گیری سایز پا پرداخته و جدول سایزبندی ریباک را به شما ارائه دهیم.

نحوه اندازه گیری سایز پا

در صورتی که کفش خود را انتخاب کرده‌اید و حالا به مرحله انتخاب سایز رسیده‌اید، باید نسبت به اندازه‌گیری صحیح آن اقدام نمایید. برای این کار می‌توانید یک برگ کاغذ را بر روی یک سطح صاف قرار داده و روی آن بایستید. سپس با یک مداد از دورِ پای خود تصویری روی کاغذ بکشید. در ادامه باید طول پای خود را از انتهای پاشنه تا بلند‌ترین انگشت اندازه‌گیری نموده و این اندازه را با جدول سایزبندی مطابقت دهید.

در زمان اندازه‌گیری لازم است تا میلی‌متر را هم در نظر بگیرید و ساده از آن نگذرید. بعد از اندازه‌گیری متوجه می‌شوید که سایز یک پا از پای دیگر شما بزرگ‌تر است که در این مورد شما باید اندازه پای بزرگ‌تر خود را در نظر بگیرید. بهتر است اندازه‌گیری در ساعات پایانی روز صورت گیرد؛ زیرا پاها در این ساعات در بزرگ‌ترین حالت خود قرار دارند. لازم به ذکر است که کفش کوهنوردی مردانه و زنانه و کفش رانینگ باید نیم سایز بزرگ‌تر انتخاب شوند تا فضای کافی برای حرکت پاها وجود داشته باشد. اگر بین دو سایز تردید دارید، بهتر است سایز بزرگ‌تر را انتخاب کنید؛ زیرا در نهایت استفاده از یک کفی اضافه کار شما را راه می‌اندازد!

جدول راهنمای سایز کفش ریباک

بعد از انجام اندازه گیری سایز پا طبق توضیحات داده شده در بالا میتوانید عدد به دست آمده را به سانتی متر در جدول سایز بندی زیر قرار دهید و سایز کفش خود را مطابق با سایز بندی اروپایی به دست آورید. توجه داشته باشید در ایران و اکثر کشور ها سایز کفش ها بصورت EURO محاسبه میشوند.همچنین به سایز بندی مردانه و زنانه دقت کنید چرا که کفش های مردانه دربرخی برندها از نظر قالب با کفش های زنانه متفاوت هستند.

سایزبندی کفش مردانه

سایزبندی کفش زنانه

جمع بندی

در این راهنما به نحوه خرید اینترنتی کفش ریباک پرداختیم و جدول سایزبندی ریباک را به شما ارائه کردیم. با اندازه‌گیری پا و مطابقت آن با جدول، با خیالی آسوده میتوانید از بولگانو خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.