راهنمای اندازه گیری سایز پا

راهنمای انتخاب سایز کفش سالومون

سالومون یک برند جهانی است که در سال 1947 در قلب کوه‌های آلپ تاسیس گردید و موفق به طراحی اولین اسکی‌های مدرن در جهان شد. این برند در طول سال‌ها فعالیت خود توانست محصولاتی مدرن و خلاقانه تولید کرده و به سراسر دنیا عرضه نماید. برند جهانی سالومون با ارائه کفش‌هایی باکیفیت و پیشرفته، رضایت افراد زیادی را بدست آورده و به عنوان یکی از محبوب‌ترین کمپانی‌ها در زمینه تولید کفش به شمار می‌رود. کفش سالومون اصل از سبکی و راحتی فوق‌العاده‌ای برخوردار است و امکان حرکت و جابه‌جایی آزادانه‌تری را برای پاها به وجود می‌آورد. در این بخش قصد داریم، راهنمای سایز کفش سالومون را به شما ارائه دهیم.

نحوه اندازه گیری سایز پا

نحوه اندازه گیری سایز پا

یکی از دغدغه‌هایی که برای خرید کفش مردانه و زنانه به صورت آنلاین وجود دارد، اندازه گیری سایز پا است. با این حال تنوع گسترده این محصول در فروشگاه‌های آنلاین منجر به انتخاب افراد به خرید آنلاین می‌شود. در صورتی که قصد خرید غیرحضوری کفش را دارید، می‌توانید از این راهنما استفاده نمایید. برای این کار ابتدا جوراب بپوشید و بعد از ظهر پاها را که به طور کامل متورم می‌شود، اندازه بگیرید. در ادامه وزن را روی دو پا توزیع کرده و بر روی یک سطح، تکه‌ای کاغذ قرار دهید و روی آن بایستید. در این حالت باید از شخصی کمک بگیرید تا دور تا دور پای شما را مداد بکشد. سپس فاصله‌ بین پنجه تا پاشنه را با استفاده از خط‌کش اندازه‌گیری نمایید.

روش دیگری نیز برای اندازه‌گیری سایز پا وجود دارد که در آن باید کفی کفش مورد استفاده خود را از کفش خارج کنید و طول آن را اندازه بگیرید. لازم به ذکر است که سایز های صندل مردانه و زنانه کمی با سایز کفش تفاوت دارد و به طور معمول صندل را یک سایز کوچک‌تر از سایز کفش در نظر می‌گیرند.

جدول سایز بندی کفش سالامون زنانه و مردانه

سایز کفش مردانه سالومون

سایز کفش زنانه سالومون

نکاتی که هنگام اندازه گیری سایز پا باید در نظر بگیرید

نکاتی که هنگام اندازه گیری سایز باید در نظر بگیرید

کفش‌ها با توجه به مدلی که تولید می‌شوند دارای سایز متغیری می‌باشند، اما کمپانی‌های مشهور و بزرگ از یک استاندارد کلی سایز در ساخت کفش‌های خود پیروی می‌کنند. از سوی دیگر عوامل مختلفی مانند کف پا، عرض و قوس نیز می‌توانند نقش موثری در تعیین سایز پا داشته باشند.

یکی از پرکاربردترین کفش‌ها که مورد استفاده اغلب افراد قرار می‌گیرد، کفش پیاده روی است. این کفش باید به صورتی طراحی شده باشد که انگشتان شما را در وضعیت راحتی قرار داده و موجب حرکت و جابه‌جایی راحت‌تری شود. انتخاب سایز مناسب در کفش‌های پیاده‌روی اهمیت زیادی دارد؛ در غیر این صورت فشار زیادی به پاهای شما وارد شده و تجربه‌ای ناخوشایند از پیاده‌روی را خواهید داشت.

در رابطه با انواع مدل های کفش ایمنی یا کفش کار بایستی دقیقا کفشی متناسب با سایز پای خود انتخاب کنید. در صورتی که قصد خرید اینترنتی کفش ایمنی را دارید، می‌بایست از فروشگاهی که امکان بازگشت کالا را برای مشتریان خود فراهم می‌کند، اقدام به خرید نمایید.

سخن پایانی

سالومون یکی از کمپانی‌های مطرح دنیا محسوب می‌شود که با ارائه کفش‌هایی منحصربه‌فرد توانسته است نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد. کفش‌های این برند با کیفیت بالا و در تنوع گسترده عرضه می‌شوند. در این بخش با بررسی راهنمای سایز کفش سالومون امکان خرید اینترنتی این محصول را برای شما فراهم کردیم. اما فراموش نکنید، خرید اینترنتی همواره چالش ها و سختی های خودش را دارید، به همین دلیل توصیه میکنیم هنگام خرید کفش از سایت های معتبر همچون بولگانو خرید کنید که امکان بازگشت کالا در صورت مناسب نبود سایز برایتان وجود داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.