تکنولوژی کفش سالامون

تکنولوژی های کفش سالامون

یکی از برندهای تولیدکننده کفش و لوازم ورزشی حرفه‌ای، سالامون است که با ارائه محصولات باکیفیت و متنوع توانست، نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد و به شهرت جهانی دست یابد. این کمپانی با استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها موفق شد تا کفش‌هایی راحت و مقاوم طراحی و تولید نماید. کفش‌ سالامون با بهره‌گیری از بهترین متریال به بیش از 40 کشور دنیا صادر می‌گردند و عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود نشان داده‌اند. از طرفی امروزه پا به عنوان قلب دوم انسان شناخته می‌شود و تاثیر آن بر سلامت دیگر اعضای بدن بر کسی پوشیده نیست. به همین خاطر انتخاب و استفاده از یک جفت کفش مناسب که با در اختیار داشتن فناوری‌های مدرن و پیشرفته بتواند وضعیت مطلوبی را برای پاها ایجاد کند، حائز اهمیت است. در این بخش قصد داریم به بررسی تکنولوژی های کفش سالامون بپردازیم.

تکنولوژی Contagrip در کفش سالامون

یکی از اصلی‌ترین تکنولوژی‌های مورد استفاده در کفش سالامون، Contagrip است که قابلیت‌های مختلفی را برای کفش ایجاد می‌کند. این تکنولوژی با تقویت ارتباط بین کفش و زمین موجب پیاده‌روی راحت کاربر بر روی سطوح ناهموار می‌شود. از سوی دیگری تکنولوژی مذکور با کنترل حرکت و ایجاد پایداری بالا به ورزشکاران و کوهنوردان کمک می‌کند تا از خطرات ناشی از صعود و نزول در امان بمانند. وجود یک لایه محافظ بر روی کفش با افزایش مقاومت این محصول در برابر سایش، منجر به افزایش عمر مفید آن شده است. افزون بر تمامی این‌ها، تکنولوژی Contagrip از مقاومت بالایی در برابر آب و رطوبت برخوردار می‌باشد.

تکنولوژی های پیشرفته در کفش سالامون

قرار گرفتن تکنولوژی های پیشرفته در کفی میانی و کفی خارجی کفش مردانه سالامون موجب عدم پیچش پا، عدم خستگی در پیاده‌روی طولانی، راحتی فوق‌العاده و انعطاف‌پذیری می‌شود. از طرفی این تکنولوژی ها دارای حالت ارتجاعی بوده و از آسیب رسیدن به پا جلوگیری می‌کنند. در ادامه تکنولوژی های کفش سالامون را بررسی میکنیم.

پارچه gore-tex

این پارچه تنفس‌پذیری بالایی دارد و در عین حال ضد آب نیز می‌باشد. عملکرد پارچه goretex در آزمون‌های متعددی که پشت سر گذاشته، نشان داده است که در مقایسه با سایر پارچه‌ها دوام و طول عمر بیشتری دارد. همچنین این پارچه قادر است تا به طور کامل از نفوذ آب به داخل کفش جلوگیری کند؛ به همین خاطر کفش‌هایی که از این تکنولوژی برخوردار هستند، گزینه ایده‌آلی برای استفاده در زمان باران و برف به شمار می‌روند.

تکنولوژی [opti.vibe]

این تکنولوژی منحصربه‌فرد مانع از پیچ خوردن پاها در حین دویدن و فعالیت‌های ورزشی سنگین شده و همینطور خستگی را کاهش می‌دهد. کفش‌هایی که از تکنولوژی [opti.vibe] بهره‌مند هستند، انتخاب مناسبی برای استفاده در زمان ورزش‌های سنگین محسوب می‌شوند.

تکنولوژی MATRYX®

MATRYX® یکی از جدیدترین فناوری‌هایی است که توسط سالامون مورد استفادده قرار می‌گیرد. این تکنولوژی دارای وزن سبکی بوده و تنفس‌پذیر است. همچنین با ایجاد ساختاری مناسب برای پاها، پشتیبانی مطلوبی را به وجود می‌آورد. کفش‌هایی که از این تکنولوژی برخوردار هستند، با ایجاد شرایطی راحت و ایده‌آل برای پاها می‌توانند موجب کاهش فشار و خستگی شوند.

تکنولوژی Energy Blade

این فناوری به صورتی طراحی شده است که امکان حرکت راحت به جلو را فراهم می‌کند. کفش‌ مناسب پیاده‌ روی و استفاده طولانی‌مدت کمپانی سالامون از تکنولوژی Energy Blade بهره می‌برند تا شرایط ایده‌آل برای حرکت کاربر وجود داشته باشد.

تکنولوژی orthlite

تکنولوژی شگفت‌انگیز orthlite می‌تواند بهداشت و راحتی را در کنار هم برای کاربر ایجاد نماید. این تکنولوژی در اکثر کفش مردانه و همچنین انواع کفش زنانه سالامون وجود دارد.کفش‌هایی که از این تکنولوژی بهره می‌برند، دوستدار طبیعت هستند؛ زیرا در ساخت این تکنولوژی، پنج درصد پلاستیک بازیافت شده مورد استفاده قرار گرفته است. تکنولوژی orthlite سبب افزایش طول عمر کفش‌های ورزشی شده و قابلیت آن‌ها را مانند روز اول حفظ می‌نماید. این فناوری با مدیریت میزان رطوبت داخل کفش، محیط خنکی را برای آن فراهم می‌کند. از سوی دیگر این فوم با برخورداری از قابلیت تنفس‌پذیری بالا، هوا را به خوبی از خود عبور داده و مانع از ایجاد میکروب‌ها می‌شود. به علاوه این فوم قابل شستشو بوده و پس از شستن نیز فرم خود را حفظ می‌کند. کمپانی سالامون با بهره‌گیری از این تکنولوژی موفق به تولید کفش‌هایی شده است که با کمک به عضلات، تاندون‌ها و استخوان‌های پا، به بهبود عملکرد کاربر کمک می‌کنند.

ویژگی Running contagrip

یکی از برجسته‌ترین قابلیت‌های کفش سالامون، ویژگی Running contagrip است که سبب ثبات و نگهداری پا داخل کفش می‌شود. این قابلیت می‌تواند از حرکت پا داخل کفش در حین دویدن و پرش جلوگیری کرده و اینگونه پشتیبانی لازم را از پاها فراهم ‌کند. این ویژگی با افزایش انعطاف‌پذیری کفش و همینطور قدرت چنگ‌زنی بالا، سبب بهینه‌سازی عملکرد ورزشکاران می‌شود.

ویژگی Climashield Waterproof

کفش‌هایی که از ویژگی Climashield Waterproof بهره می‌برند، دارای پارچه‌های مقاوم در برابر آب بوده و امکان نفوذ باران به داخل آن‌ها وجود ندارد. از سوی دیگر این ویژگی می‌تواند تهویه مناسبی ایجاد کرده و امکان جریان هوا را داخل کفش به وجود آورد. کفش‌هایی که از ویژگی Climashield Waterproof برخوردار هستند، گزینه ایده‌آلی برای استفاده در محیط‌های بارانی محسوب می‌شوند. به طور کلی می‌توان گفت که این تکنولوژی از پارچه‌های ضد آب و تنفس‌پذیر همراه با انعطاف‌پذیری بالا، برای کمک به دفع آب در شرایط سخت آب و هوایی استفاده می‌گردد.

تکنولوژی Advanced Chassis System

این تکنولوژی با ارائه نیروی محرکه و پایداری بالا، انتخاب مطلوبی برای استفاده در زمین‌های کوهستانی به شمار می‌رود. تکنولوژی Advanced Chassis System با کنترل حرکات پیچشی کفش، انعطاف خوبی در زیر پاشنه ایجاد می‌کند تا با جذب ضربات وارده به پا، از آن محافظت نماید. حالت ارتجاعی این فناوری راحتی فوق‌العاده‌ای را برای کاربر به وجود می‌آورد.

جمع بندی

امروزه دیگر مانند گذشته تنها ظاهر کفش در زمان خرید این محصول حائز اهمیت نیست، بلکه توجه به استانداردها و تکنولوژی‌های به کار رفته در کفش‌ها نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. در صورتی که از کفش‌های نامناسب استفاده کنید، در مدت زمان کوتاهی اثرات نامطلوب آن را بر روی وضعیت جسمانی خود مشاهده خواهید کرد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در زمان خرید کفش مورد توجه قرار می‌گیرد، انتخاب این محصول از یک برند معتبر است. سالامون جزو کمپانی‌های معروفی بوده که با بهره‌گیری از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها موفق به عرضه کفش‌های منحصربه‌فرد شده است. تکنولوژی های کفش سالامون با ارائه قابلیت‌های ویژه، گزینه مطلوبی برای استفاده محسوب می‌شوند. اکثر کفش های سالومون که در فروشگاه بولگانو موجود می باشند، از این تکنولوژی ها برخوردار هستند.شما می توانید از طریق وبسایت، این محصولات را مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.