راهنمای سایز تیشرت

اندازه گیری استاندارد سایز تی شرت

یکی از مواردی که هنگام خرید لباس مردانه و زنانه با آن مواجه هستیم، سایزبندی آن است. در صورتی که به‌طور دقیق از سایز خود اطلاع نداشته باشید، نمی‌توانید لباس مناسبی انتخاب کنید. همچنین اطلاع از سایز در خریدهای غیرحضوری اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم، راهنمای سایز تی شرت را به شما ارائه دهیم. گاهی اوقات تیشرت ها ممکن است برای شما تنگ، گشاد، کوتاه و یا بلند باشند؛ چنانچه سایز خود را بدانید امکان خرید تی شرت مناسب برای شما مقدور خواهد بود.

سایزبندی تیشرت

برای آن که T-Shirt مناسب سایز خود را انتخاب نمایید، بایستی دور سینه، دور کمر و همینطور قد بالاتنه خود را اندازه‌گیری کنید. امروزه فروشگاه‌های اینترنتی برای فروش پوشاک خود راهنمای سایز را در اختیار مشتری قرار می‌دهند که شما می‌توانید سایز خود را با آن‌ها تطبیق داده و سپس اقدام به خرید تی شرت مورد نظر خود نمایید.  با این وجود، استاندارد جهانی وجود دارد که تمام لباس‌ها با نام‌های XXXL، XXL، XL، L، M، S و غیره دسته‌بندی می‌شوند. البته استانداردهای اندازه لباس‌ها در نقاط مختلف جهان متفاوت می‌باشد.

انتخاب سایز تیشرت مردانه

آقایان برای بدست آوردن اندازه خود و انتخاب تیشرت ورزشی مردانه مناسب بایستی اقدام به اندازه‌گیری دور سینه و قد بالاتنه خود نمایند. البته سایزبندی برندهای مختلف متفاوت بوده و احتمالا حدود یک تا دو سانت در اندازه‌ها اختلاف داشته باشند.

جدول سایزبندی تیشرت مردانه

جدول سایز بندی تیشرت مردانه

انتخاب سایز تیشرت زنانه

از آنجایی که ساختار بدنی زنان و مردان با یک‌دیگر متفاوت است، سایزبندی تی شرت آن‌ها نیز تفاوت‌هایی دارد. از سوی دیگر زنان به پوشاک جذب علاقه بیشتری دارند. برای اندازه‌گیری سایز خود جهت خرید تیشرت زنانه باید دور کمر و دور سینه خود را بدست آورید.

جدول سایز بندی تیشرت زنانه

جدول سایز بندی تیشرت زنانه

جمع بندی

انتخاب سایز تی شرت یکی از دغدغه‌های افراد به شمار می‌رود. در راهنمای سایز تیشرت اطلاعات کافی را در این رابطه ارائه کردیم تا بتوانید با استفاده از آن‌ خرید مناسبی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.