بهترین کفش های ریباک

بهترین مدل های کفش ریباک Reebok

ریباک یا ریبوک یکی از برندهای معروف و معتبر در زمینه تولید کفش‌ اسپرت مردانه و زنانه شناخته می‌شود. در حال حاضر تولید کفش ریباک در کشورهای مختلفی صورت می‌گیرد. کمپانی معروف ریباک توسط جوزف ویلیام فوستر تاسیس شده و در مدت کوتاهی جایگاه ویژه‌ای در جهان پیدا کرد و از رقبای قدرتمند خود سبقت گرفت. امروزه شرکت ریباک ضمن تولید کفش، محصولات ورزشی دیگری نیز تولید می‌کند.

با این حال کفش‌های ریباک جزو بهترین کفش‌ مردانه و زنانه موجود در دنیا هستند و طرفداران بسیاری دارند، تا جایی که خیلی از ورزشکاران مشهور از کفش‌های این برند استفاده می‌کنند. از سوی دیگر تکنولوژی‌های استفاده شده در این کفش‌ها کاملا جدید و پیشرفته بوده و قابلیت‌های منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهند. در این راهنما می‌خواهیم شما را با بهترین کفش های ریباک آشنا کنیم و ویژگی‌های آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.

11 مدل بهترین کفش های ریباک

Reebok Floatride Run 2

کفش Floatride Run 2 به عنوان یکی از پرطرفدارترین تولیدات این برند محسوب می‌شود. این محصول با داشتن قابلیت تنفس‌پذیری بالا و وزنی سبک انتخاب خوبی برای دویدن در جاده به شمار می‌رود. استفاده از فوم در لایه میانی این کفش نرمی و راحتی ایده‌آلی را به وجود آورده و طراحی ساختار زیره میانی آن به‌گونه‌ای است که به حفظ تعادل پا کمک می‌کند. استفاده از بالشتک در کفش ریباک، پشتیبانی مناسبی را از پا ایجاد کرده است. نفوذ هوا به داخل این کفش موجب جلوگیری از تعریق و بوی نامطبوع پاها می‌شود. با توجه به نکات گفته شده درمی‌یابیم که کفش Floatride Run 2 گزینه عالی برای انجام فعالیت‌های ورزشی است.

Reebok Hexalite Legacy GX9376

طراحان ریباک برای ساخت رویه این محصول از مش و مشبک برای گردش هوای بهتر استفاده کرده‌اند تا پاها درون کفش خشک و خنک بمانند. زیره این کفش از جنس رابر ضد لغزش بوده و از لیز خوردن جلوگیری می‌کند. فناوری‌های استفاده شده در این محصول موجب جذب ضربات وارده از زمین می‌شوند و می‌توانند پشتیبانی مناسبی برای پا به وجود آورند. ساختار کفش Hexalite Legacy GX9376 به صورتی است که حمایت کافی را از پا را ایجاد کرده و از بروز دردهای مزمن جلوگیری می‌نماید.

Reebok Question mid

یکی‌دیگر از کفش‌های پرطرفدار کمپانی ریباک، کفش Question mid است که با رویه‌ای از جنس چرم ساخته شده است و زبانه آن از جنس مش می‌باشد. لایه میانی EVA در این محصول برای راحتی بیشتر در زمان استفاده به ‌کار رفته است. کفش زنانه و مردانه این برند دارای فناوری hexalite بوده که فشار وارده از سطح را کاهش می‌دهد و همچنین وجود کپسول در این کفش منجر به دفع ضربات وارده می‌شود. جنس زیره کفش ریباک مدل Question mid از رابر مقاوم در برابر لغزش است. ساختار این کفش به صورتی است که آن را جزو کفش‌های مناسب بسکتبال و ورزش قرار می‌دهد.

Reebok Classic Leather

این کفش دارای طراحی زیبایی بوده و از سری محصولات کلاسیک برند ریباک به شمار می‌رود و از کتانی‌های ورزشی دهه 80 میلادی الهام گرفته شده است. طراحی ظاهر سه بعدی این محصول محبوبیت زیادی دارد. رویه این کفش با جیر و پارچه ساخته شده است و ضمن ایجاد انعطاف قابل قبول، دوام بالایی نیز دارد. کفه این کفش از مواد تزریقی و همینطور لایه‌های متعدد ساخته شده است که ضمن برخورداری از وزن سبک، ضربات را جذب و خنثی می‌کند.

Reebok Instapump Fury

کفش مذکور برای افرادی که به بسکتبال علاقه دارند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود. به علاوه این کفش برای استفاده روزمره نیز انتخاب خوبی است. کفش ریباک Instapump Fury علاوه بر داشتن ظاهر شیک، از ساختار بسیار راحتی برخوردار است. در بخش جلوی این کفش یک عدد پمپ طراحی شده است که که تمام مچ پا را در برگرفته و موجب ثبات پا در کفش می‌شود. استفاده از زیره EVA در این کفش، انعطاف‌پذیری آن را افزایش داده و بخش لاستیکی این زیره مانع از لغزش پا می‌شود.

Reebok Experiment 4 By Pyer Moss

اگر به دنبال کفشی هستید که ضمن ایجاد راحتی و نرمی، از زیبایی خاصی برخوردار باشد، کفش Reebok Experiment 4 By Pyer Moss گزینه ایده‌آلی برای شما خواهد بود. این کفش دارای بند کششی مخفی بوده و این ویژگی موجب ظاهر منحصربه‌فرد آن شده است. با خرید این کفش می‌توانید از تریکب رنگ‌های خاکستری و نارنجی آن لذت ببرید. ریباک برای ساخت این کفش از فناوری‌های جدید بهره‌ گرفته است تا قابلیت‌های بی‌نظیری به کاربر ارائه دهد.

Reebok Nano X3

این محصول برای افرادی که به استفاده از کفش‌های مدرن و به‌روز علاقه دارند، طراحی شده است. برند ریباک از الیاف بافته شده Flexweave برای ساخت رویه این کفش استفاده کرده و از لایه میانی از جنس فوم نیز بهره برده است. این کفش دارای فناوری Ropepro برای چسبندگی بیشتر می‌باشد. استفاده از بالشتک floatride energy در این کفش منجر به ایجاد وضعیتی بسیار راحت برای پاها می‌شود.

Reebok Floatride Energy 4 Adventure

کفش Floatride Energy 4 Adventure یک گزینه عالی برای دویدن به شمار می‌رود. این کفش با داشتن رویه تنفس‌پذیر امکان گردش هوا را به خوبی داخل کفش به وجود آورده و از تعریق و رشد میکروب‌ها و باکتری‌ها جلوگیری می‌نماید. وزن این مدل بسیار سبک بوده و آن را در دسته کفش‌های سبک ‌وزن قرار می‌دهد. قابلیت‌های این کفش به شما اجازه می‌دهند تا دویدن بر روی انواع سطوح را تجربه کنید. استفاده از تکنولوژی‌های مدرن در این کفش باعث شده است تا از پاها پشتیبانی شود. به طور کلی می‌توان گفت که کفش Floatride Energy 4 Adventure همراه عالی در حین دویدن است.

Reebok zig kinetica 2.5

رویه این کفش از پارچه و جیر ساخته شده است و کفی آنتی‌باکتریال آن از ایجاد بوی بد پا جلوگیری می‌کند. همچنین در ساخت این محصول از فناوری‌های برجسته‌ای استفاده شده است. فناوری ortholite دوام، تنفس‌پذیری و راحتی این کفش را افزایش داده و از خاصیت ضد آب برخوردار است.

استفاده از زیره vibram ecostep در این کفش موجب چسبندگی بالا می‌شود. همچنین تکنولوژی 3M در این محصول به فیکس شدن پاشنه و آشیل پا کمک خواهد کرد. وجود لایه میانی EVA سبب خنثی شدن ضربات اضافه می‌گردد. قابلیت تنفس در کفش Reebok zig kinetica 2.5 از ایجاد عرق و بیماری‌های قارچی جلوگیری می‌نماید. در صورتی که به دنبال کفش رانینگ مردانه برای دویدن هستید، کفش مذکور گزینه عالی برای شما می‌باشد.

کفش Reebok lx2200 gw7200

از رویه‌ چرم مصنوعی و الیاف نساجی شده برخوردار است. زیره این کفش از رابر بوده که در برابر لغزش مقاومت بالایی دارد. بهره‌گیری از فناوری EVA موجب راحتی فوق‌العاده و انعطاف‌پذیری بالای این محصول شده است. همچنین کمپانی ریباک با استفاده از بالشتک نرم، ساختار مطلوبی را برای پاها ایحاد کرده است. وزن هر لنگه از کفش مذکور (390) گرم بوده که آن را جزو کفش‌های سبک قرار می‌دهد.

Reebok zig kinetica 2.5 edge

کفش Reebok zig kinetica 2.5 edge انتخاب خوبی در روزهای برفی و بارانی محسوب می‌شود. این کفش از فناوری Thinsulate در رویه خود بهره می‌برد تا از نفوذ آب به داخل کفش جلوگیری کند. همچنین زیره ویبرام که از جنس رابر سخت است، موجب مقاومت بالای این کفش در برابر سایش و لغزش می‌شود. با خرید این محصول می‌توانید از قابلیت راحتی و نرمی زیاد بهره‌مند گردید.

جمع بندی

ریباک از آن دسته برندهایی است که با طراحی و تولید کفش‌های ورزشی منحصربه‌فرد توانسته است، جایگاه ویژه‌ای در بازار کفش پیدا کند و از سایر رقبای خود سبقت بگیرد. با بررسی بهترین های کفش ریباک می‌توانید محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.