...
بهترین کفش های دنیا

بهترین برند های کفش در دنیا کدامند؟

کفش یکی از مهم‌ترین محصولاتی است که افراد بدون داشتن یک جفت مناسب از آن‌ها عملاً نمی‌توانند کارهای روزمره خود را خارج از خانه انجام دهند! علاوه بر این که داشتن این محصول ضروری است، در استایل ما و این که چطور در چشم دیگران به نظر می‌رسیم نیز اهمیت دارد. برندهای بسیار زیادی در حوزه تولید کفش در دنیا در حال فعالیت هستند که هر یک از آن‌ها برای رسیدن به جایگاه بهتر در بازار با یک‌دیگر در رقابت می‌باشند. گاهی اوقات پیدا کردن بهترین کفش دنیا در میان دریایی از برندهای موجود در بازار به کاری دشوار و وقت‌گیر تبدیل می‌شود. برای جلوگیری از اتلاف زمان و هزینه در این مقاله قصد داریم بهترین و محبوب ترین کفش های دنیا تولید شده توسط برترین و معتبرترین برندها را به شما عزیزان معرفی کنیم. با بولگانو همراه باشید!

لیست بهترین کفش های دنیا در سال 2022

مسلما معیاری برای تعیین بهترین کفش دنیا وجود ندارد چرا که انتخاب کفش بستگی به سلیقه شخصی و نیاز شما دارد. اما برخی کفش ها به دلیل عمکرد خوب و کارایی بالا محوبیت ویژه ای در میان عموم مردم کسب کرده اند. بهترین برند های کفش در دنیا عبارتند از: نایک، آدیداس، اسیکس، پوما، نیو بالانس، اسکیچرز، سالامون، نورث فیس، ونس و … که در ادامه به طور مفصل به آنها خواهیم پرداخت. توصیه ما این است که کفش ها را با توجه به بودجه، فعالیت روزانه، تناسب، راحتی و استایل تان انتخاب کنید. ناگفته نماند بولگانو به عنوان یک فروشگاه مولتی برند انواع کفش اسپرت مردانه و زنانه را از برند های مذکور در اختیار شما قرار میدهد.

1- کفش نایک

نایکی از جمله بزرگ‌ترین برند پوشاک ورزشی جهان  بوده که با تولید محصولاتی عالی و همینطور حمایت از ورزشکاران حرفه‌ای توانست به شهرت جهانی دست یابد. برند نایک در میان سایر برندهای ورزشی از جایگاه فوق‌العاده‌ای برخوردار است. از طرفی این برند توانسته در دهه‌های اخیر توجه ورزشکاران زن را نیز به خود جلب کند و با ارائه محصولات زنانه باکیفیت به عنوان سردمدار در این حیطه شناخته شود. مدیران و طراحان کفش‌های نایک زمان و هزینه زیادی را صرف مطالعه و بررسی ورزش‌های مختلف می‌کنند تا با عرضه انواع مدل‌های کفش سهم بزرگی در بازار این محصول داشته باشند. امروزه هر فردی که به سلامت خود اهمیت می‌دهد، حداقل یک جفت کفش نایکی دارد. کفش نایک با برخورداری از گارانتی مادام‌العمر گزینه ایده‌آلی برای خرید به شمار می‌روند. شما می‌توانید از این کفش‌ها برای ورزش و یا پیاده‌روی طولانی‌مدت استفاده کرده و هیچ فشاری بر روی پاهای خود احساس نکنید. اگر قصد خرید کفش نایک را دارید توصیه میکنیم با انواع و بهترین کفش های نایک آشنا شوید.

2- کفش ریباک

ریباک یا ریبوک یکی از قدیمی‌ترین برندهای تولیدکننده کفش‌های ورزشی در دنیا می‌باشد که در این لیست جایگاه دوم را کسب کرده است. ریباک برای نخستین بار فعالیت تخصصی خود را در سال ۱۸۹۵ شروع کرد. امروزه ریباک یکی از زیرمجموعه‌های شرکت آلمانی آدیداس بوده که با طراحی و ارائه کتانی‌های مدرن و فوق‌العاده شیک مورد استقبال بسیاری از جوانان و نوجوانان قرار گرفته است. از جمله ویژگی‌های کفش‌های اورجینال ریباک می‌توان به کیفیت عالی دوخت و انعطاف‌پذیری بالای آن‌ها اشاره کرد. امروزه کفش ریباک اصل جزو محبوب ترین کفش های دنیا محسوب شده که با کاربری‌های مختلف نظیر انجام فعالیت‌های ورزشی مثل دو، فوتبال، بسکتبال، والیبال و… طراحی شده و روانه بازار می‌شوند. ناگفته نماند که ریباک ضمن طراحی کفش‌های ورزشی و اسپرت در حوزه تولید کفش‌های پیاده روی، راحتی، صندل و… نیز فعالیت می‌کند.

3- کفش ادیداس

آدیداس یکی از معروف‌ترین برندهای تولیدکننده پوشاک و کفش در دنیا بوده که محال است آن را نشناسید! آیداس یک برند آلمانی مشهور است که برای نخستین بار توسط آدولف داسلر در سال ۱۹۴۸ تأسیس شد. جالب است بدانید که یکی از طرفداران پر و پا قرص کفش آدیداس، بازیکن محبوب فوتبال، لیونل مسی می‌باشد. کفش‌ها و تجهیزات ورزشی ارائه شده توسط آدیداس از درجه کیفی بسیار بالایی برخوردار بوده و با تنوع بالا در بازار موجود هستند. این برند خوش‌نام در سال ۲۰۱۰ بالغ بر ۱۲ میلیارد یورو درآمد داشته و اکنون در سال ۲۰۲۲ توانسته است به غیر از درآمد حاصل از فروش محصولات خود از فروش مجموعه NFT نیز ۲۳ میلیون دلار کسب کند!

4- کفش پوما

پوما یکی دیگر از برترین کفش های دنیا است که به خاطر تولید لباس‌ها و کفش‌های ورزشی باکیفیت خود مشهور می‌باشد. جالب است بدانید که پوما با آدیداس مرتبط است! همان‌طور که گفته شد پایه‌گذار برند آدیداس آدولف داسلر می‌باشد. اما جالب است بدانید که آدیداس در سال‌های اولیه فعالیت خود توسط برادران داسلر (آدولف و رادولف) تأسیس شد. اما در سال ۱۹۲۴ به علت اختلافاتی که بین دو برادر ایجاد شد، آدولف به صورت مستقل کمپانی آدیداس و رادولف نیز جدا از برادر خود پوما را تأسیس کرد. شایان ذکر است که کفش‌ها و سایر محصولات ورزشی تولید شده توسط پوما به بیش از ۱۲۰ کشور در دنیا صادر می‌شوند؛ چرا که این محصولات همانند رقیب اصلی خود یعنی آدیداس از درجه کیفی بسیار بالایی برخوردار هستند.

5- کفش نیوبالانس

نیوبالانس New Balance یکی از قدیمی‌ترین برندهای آمریکایی تولیدکننده کفش در دنیا بوده که اکثر ایرانیان با محصولات آن آشنا هستند. جالب است بدانید که نیوبالانس بیش از ۱۰۰ سال است که به صورت تخصصی در حیطه طراحی و تولید کفش مردانه و زنانه مشغول به فعالیت می‌باشد. علاوه بر این، برند محبوب نیوبالانس با فروش سالیانه بیش از ۴ میلیون جفت از بهترین کفش های دنیا، یکی از پرفروش‌ترین برندهای کفش ورزشی در ایالات متحده آمریکا به شمار می‌رود. کتانی نیوبالانس در انواع مختلف با کاربری‌های متنوع طراحی و تولید می‌شود. این کفش‌ها هم برای ورزش‌های حرفه‌ای و هم برای مصارف عمومی گزینه ایده‌آلی به حساب می‌آیند. در ساختار این کفش‌ها غالباً از تکنولوژي ابزورب، اکتیو و… به منظور تولید کفشی با دوام، سبک و باکیفیت بهره‌گیری می‌شود.

6- کفش اسکیچرز

اسکیچرز یکی دیگر از برترین برندهای آمریکایی است که در لیست بهترین کفش های دنیا مقام ششم را دارد. برند اسکیچرز برای اولین بار در سال ۱۹۹۲ در آمریکا فعالیت تخصصی خود را در زمینه تولید کفش ورزشی و صندل شروع کرد. ناگفته نماند که اسکیچرز علاوه بر تولید کفش در حوزه تولید محصولات دیگری نظیر کلاه، عینک، لباس، کیف و جوراب نیز مشغول به فعالیت می‌باشد. کفش‌های اسکیچرز به دلیل تکنولوژی‌های به کار رفته در ساختارشان مشهور هستند. این محصولات با استفاده از مواد اولیه‌ای تولید شده که از درجه کیفی بسیار بالایی برخوردار بوده و سبب انعطاف‌پذیری مناسب و راحتی عالی این کفش‌ها می‌شوند. اگر به دنبال یک جفت کفش راحت هستید، کفش اسکیچرز انتخاب بسیار خوبی برای شما خواهد بود؛ چرا که در زیره محصولات اسکیچرز لایه‌ای مموری فوم وجود داشته که سبب دوچندان شدن راحتی این کفش‌ها می‌شود.

7- کفش ونس

ونس یکی دیگر از فعالان در حوزه تولید کفش است که در جایگاه هفتم قرار دارد. این برند آمریکایی مشهور ضمن تولید کفش در حوزه تولید اسکیت نیز فعالیت می‌کند. ونس برای نخستین بار فعالیت خود را در سال ۱۹۶۶ شروع کرد و از آن سال تا به امروز تغییرات اندکی در ظاهر کفش ونس ایجاد شده است. درواقع می‌توان گفت که طراحی این کفش‌ها تداعی‌گر حال و هوای دهه ۷۰ و ۸۰ میلادی آمریکا و حس خوب نوستالژی آن دوران است. با این حال این کفش‌ها در بین جوانان و نوجوانان طرفداران بسیار زیادی دارند. پاول ون دورن، جیمز ون دورن و گوردون سی موسسان vans هستند. این کفش‌ها به‌گونه‌ای تولید می‌شوند که کاربران می‌توانند از آن‌ها برای ایجاد استایل‌های شهری، روزمره یا مجلسی استفاده کنند. ناگفته نماند که این کفش‌ها همانند اکثر کفش‌های اورجینال از قابلیت تنفس‌پذیری برخوردار بوده و سبب بوگرفتگی پا یا باقی ماندن رطوبت در لایه‌های کفش نمی‌شوند.

8- کفش اسیکس

روح سالم در بدن سالم؛ این همان شعاری است که برند ژاپنی اسیکس توانسته است با آن به اوج شهرت خود برسد. اسیکس یکی دیگر از بهترین تولید کنندگان کفش در دنیا بوده که در حوزه تولید انواع کفش‌های ورزشی، اسپرت، رانینگ، پیاده روی، روزمره و… فعالیت می‌کند. کفش اورجینال اسیکس از ویژگی‌های منحصربه‌فرد و کاربردی برخوردار می‌باشد. در فرآیند تولید این کفش‌ها از انواع فناوری‌های مدرن و پیشرفته استفاده می‌شود. اما یکی از برترین فناوری‌هایی که در ساختار کفش مردانه و زنانه اسیکس به چشم می‌خورد، کفی ژله‌ای آن است. در واقع می‌توان گفت که کفی ژله‌ای این کفش‌ها سبب شد تا در دنیا طرفداران زیادی پیدا کند.

9- کفش جردن

کفش جردن یا ایر جردن یکی از محبوب‌ترین و بهترین محصولات ارائه شده توسط شرکت نایک بوده که در ایران تحت عنوان کتانی جردن شهرت دارد. جالب است بدانید که این کفش‌ها توسط شرکت نایک تولید و عرضه می‌شوند و دلیل نام‌گذاری آن تحت عنوان «جردن» این است که مایکل جردن ورزشکار معروف آمریکایی در زمین بسکتبال این کفش‌ها را می‌پوشید و تبلیغات برند نایک را در زمین بسکتبال انجام می‌داد. کفش‌های جردن در دو نمونه ساق‌دار و بدون ساق در بازار موجود می‌باشند و جزو محبوب ترین کفش های دنیا به حساب می‌آیند. عموماً کتانی بدون ساق جردن برای بازی اسکیت برد مناسب بوده اما کاربری اسپرت و روزمره نیز دارد.

10- کفش سالامون

سالامون شرکت فرانسوی تولیدکننده محصولات ورزشی بوده که برای اولین بار فعالیت خود را در سال ۱۹۴۷ توسط فرانسیس سالامون شروع کرد. جالب است بدانید که سالامون در سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۵ توسط کمپانی آدیداس مدیریت می‌شد و از آن موقع تا به امروز یکی از زیرمجموعه‌های Amer Sports به حساب می‌آید. شایان ذکر است که کمپانی سالامون در طول ۶۵ سال ابداعات و ایده‌های خلاقانه و نوآورانه گسترده‌ای در حوزه تجهیزات کوهنوردی مثل کفش و اسکی و همچنین پوشاک مورد نیاز کوهنوردی توانست خود را در این حوزه به خوبی مطرح کند. از جمله مهم‌ترین فناوری‌های به‌کار رفته در کفش سالامون که سبب شده است این کفش‌ها جزو بهترین کفش های دنیا باشند، فناوری Contagrip بوده که سبب شده است کفش‌های سالامون در برابر تمامی شرایط ناهموار زمین عملکرد خوبی از خود نشان دهند و دچار لغزندگی نشوند.

11- کفش کاترپیلار

کاترپیلار یکی از برندهای قدیمی است که فعالیت آن به قرن بیستم میلادی برمی‌گردد. این کمپانی فعالیت گسترده‌ای در تولید کفش ایمنی، بوت‌ها، نیم بوت‌ها و محصولات ایمنی دارد. جالب است بدانید که کفش‌های کاترپیلار از چرم دانه کامل که مقاوم‌ترین و باکیفیت‌ترین نوع چرم می‌باشد تولید می‌شوند. اگرچه این نوع چرم سنگین است با این حال وزن نهایی کفش‌های کاترپیلار بسیار سبک و مناسب می‌باشد. شایان ذکر است که زیره یا کفی کفش کاترپیلار لاستیکی بوده و هنگام کار در محیط‌های ناهموار یا لغزنده مانع از لغزش پا و بروز حوادث ناگوار خواهد شد. ایمن بودن کفش‌های کاترپیلار سبب شده است تا این کفش‌ها جز بهترین کفش های دنیا محسوب شوند.

12- کفش نورث فیس

نورث فیس برند دوازدهم در لیست محبوب ترین کفش های دنیا است که تمرکز اصلی آن بر تولید کفش کوهنوردی می‌باشد. این کفش‌ها با تکیه بر قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارند در شرایط سخت و مسیرهای کوهستانی مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهند و دوام بالایی دارند. در واقع می‌توان گفت که همین ویژگی‌ها سبب شده تا کفش نورث فیس در دنیا طرفداران بسیار زیادی داشته باشند. ناگفته نماند که کمپانی نورث فیس علاوه بر کفش‌های کوهنوردی در حوزه تولید نیم بوت، بوت، دمپایی، کتانی‌های زنانه و مردانه و… نیز فعالیت می‌کند. اگر به دنبال کفشی هستید که برای کوهنوردی مناسب باشد و بتواند از پاهای شما در مسیرهای دشوار به خوبی محافظت کند، کفش‌های نورث فیس جزو محبوب ترین کفش های دنیا برای رفتن به کوه و مسیرهای کوهستانی محسوب می‌شوند.

13- آندر ارمور

آندر آرمور Under Armour را در رتبه سیزدهم به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. این برند برای نخستین بار فعالیت خود را در سال ۱۹۹۶ شروع کرد و در سال ۲۰۰۶ بر تولید کفش‌های ورزشی تمرکز کرد. جالب است بدانید که کمپانی آندر آرمور در سال ۲۰۰۸ به دلیل تاکتیک‌های ابداعی و اختراعی خود موفق به دریافت جایزه Billie شد. ناگفته نماند که برند آندر آرمور ضمن فعالیت تخصصی در حوزه تولید کفش، در زمینه تولید محصولات دیگری نظیر تیشرت، شلوار ورزشی، شلوارک، لگ و لوازم جانبی دیگری مثل دستکش، کیف و کلاه و وسایل محافظ نیز فعالیت می‌کند.

14- کفش کانورس

قطعا کفش های کانورس را لایق قرار گرفتن در لیست بهترین کفش های دنیا میدانید. این کفش ها علاوه بر اینکه بسیار شیک و بادوام هستند، بلکه همه کار نیز هستند. از کفش های کانورس میتوانید در محیط کار، مهمانی ها و انواع مراسم های دیگر استفاده کنید و یک استایل اسپرت فوق العاده پدید آورید. با تمام این توصیفات جالب است بدانید برند Converse کفش های بسیار مقرون به صرفه ای را عرضه میکند که میتوانید آن را در اکثر فروشگاه کفش پیدا کنید. به صورت کلی اگر قصد خرید کفش جدید را دارید، پیشنهاد میکنم خرید کفش کانورس را تجربه کنید و مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد

15- کفش کلمبیا

برند کلمبیا

کلمبیا یک کمپانی تولید کننده تجهیزات و لوازم ورزشی آمریکایی است که برای انجام انواع فعالیت ها ورزشی مختلف محصولات با کیفیتی از جمله کفش ارائه میکند. کفش های کلمبیا شامل کفش های دویدن، پیاده روی، کوهنوردی، طبیعت گردی و .. است که با تکنولوژی ها و مواد با کیفیتی ساخته میشوند و سطح بالایی از راحتی برای پاها به ارمغان می‌آورند. کفش کلمبیا دارای دو فناوری مهم به نام Omni-Grip و Omni-Heat است که اولی سر نخوردن پاها در مسیر های خیس و لغزنده را تضمین میکند و دومی باعث گرم نگه داشتن پاها میشود.

سخن پایانی

در این راهنما با بهترین کفش های دنیا و سابقه آنها آشنا شدیم. کفش یکی از مهم‌ترین عناصر تشکیل‌دهنده استایل ما بوده که ضمن تأثیر بر جلوه کلی ظاهر ما در حفظ سلامت پاها نیز تأثیر به‌سزایی دارد. امروزه انواع مختلف کفش زنانه و مردانه از برندهای مختلف در بازار موجود است که هر یک از آن‌ها ویژگی‌ها و قابلیت‌های مخصوص به خود را دارند. در میان انبوهی از برندهای موجود در بازار پیدا کردن بهترین برند کفش گاهاً به کاری سخت تبدیل می‌شود. ما در این راهنما لیستی از برترین و قدرتمندترین برندهایی که به صورت تخصصی در حوزه تولید کفش فعالیت می‌کنند را به شما عزیزان معرفی کردیم. با شناخت برندهای مذکور و به خاطر سپردن نام و ویژگی‌های هر کدام از آن‌ها می‌توانید هنگام خرید بهتر تصمیم‌گیری کنید. در آخر باید بگوئیم که پاها قلب دوم شما هستند؛ در نتیجه بهتر است با خرید کفش‌های اورجینال و باکیفیت تولید شده توسط معتبرترین برندهای دنیا از این عضو مهم به خوبی مراقبت کنید.

2 نظر در “بهترین برند های کفش در دنیا کدامند؟

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.