کفش اسکیچرز، بهترین کفش پیاده روی مردانه و زنانه

کفش اسکیچرز، بهترین کفش پیاده روی

تحقیقات نشان داده است که استفاده از کفش‌هایی که بتوانند به صورت کامل از پاها پشتیبانی کنند، جزو ضروریات زندگی به شمار می‌رود. پوشیدن یک جفت کفش استاندارد با ایجاد وضعیتی راحت برای پاها از بروز بیماری‌های مزمن در آینده جلوگیری می‌نماید. یکی از عوامل مهم در انتخاب یک کفش مناسب توجه به برند سازنده آن است. در حال حاضر اسکیچرز در دسته کمپانی‌های معتبر و بزرگ تولیدکننده کفش قرار دارد که با عرضه محصولاتی منحصربه‌فرد توانسته است به جایگاه ویژه‌ای در جهان برسد. خرید کفش اسکیچرز به افرادی که پیاده‌روی می‌کنند، توصیه می‌شود. استفاده از کفش پیاده روی مردانه و زنانه این برند احساس راحتی بیشتری را برای فرد ایجاد میکند. به همین دلیل در این راهنما قصد داریم تا به معرفی بهترین کفش اسکیچرز بپردازیم.

بهترین کفش های اسکیچرز

The best Skechers shoes

برند اسکیچرز skechers سومین برند بزرگ کفش در ایالات متحده از نظر درآمد است که توانسته رتبه بالایی در راحتی برای دوندگان در مسابقات و پیاده روی های طولانی مدت برای افراد ایجاد کند.ضرورت استفاده از کفش مناسب راحتی، کفی و کیفیت آن متریال است که کفش اسکیچرز اصل از این شرایط برخوردار بوده و با امکانات منحصر به فرد خود ازجمله سبکی،ضربه گیر بودن ، رویه تنفس پذیر و کفی توانسته رضایت مخاطب را به دست آورد.

کفش پیاده روی مردانه اسکیچرز

کفش پیاده روی مردانه اسکیچرز

کفش پیاده روی مردانه اسکیچرز یکی از ایده آل ترین کفش های مناسب رانینگ و استفاده روزمره است. کفش relaxed fit برای افرادی که خواهان یک کفش پیاده روی راحت و غیر رسمی هستند.برند اسکیچرز skechersبه دلیل طراحی شیک ،راحت و بادوام همراه با قابلیت های مموری فوم محبقوبیت بالایی دارد.

کفش پیاده روی زنانه اسکیچرز

کفش پیاده روی زنانه اسکیچرز

کفش پیاده روی زنانه اسکیچرز با بهترین متریال مصرفی که سبب راحتی بیشتر در هنگام راه رفتن یا دویدن میشود

کفش اسکیچرز SPEED BEAST

کفش اسکیچرز SPEED BEAST

این محصول یکی از پیشرفته‌ترین کفش‌ اسکیچرز مردانه محسوب می‌شود که با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، گزینه مناسبی برای مسابقات است. در کفش اسکیچرز SPEED BEAST از یک لایه لاستیک Goodyear برای افزایش دوام آن در مقایسه با سایر کفش‌های مسابقه‌ای استفاده شده است. همچنین به دلیل وجود فضای مناسب در قسمت جلوی کفش، فشار کمتری به انگشتان پا وارد می‌شود. بهره‌گیری از فوم Hyper Burst Pro در کفش مذکور سبب شده است تا این کفش از وزن سبکی برخوردار گردد. اگر بخواهیم وزن این کفش را با وزن سایر کفش‌های مسابقه‌ای مقایسه کنیم، باید بگوییم که کفش اسکیچرز SPEED BEAST از جایگاه بسیار بالاتری برخوردار می‌باشد.

کفش اسکیچرز GORUN RIDE 11

کفش اسکیچرز GORUN RIDE 11

این محصول انتخاب مناسبی برای استفاده روزانه محسوب می‌شود و به دلیل برخورداری از ویژگی‌هایی مانند سبکی، انعطاف‌پذیری و همینطور داشتن ضربه‌گیری مناسب، مورد علاقه دوندگان است. طراحی و قابلیت‌های این کفش به صورتی بوده که تاکنون هیچ کاربری تجربه بدی از پوشیدن آن نداشته است. کفش اسکیچرز GORUN RIDE 11 از فوم پیشرفته‌ای بهره برده و برای کاربر تجربه‌ای از راحتی و نرمی را به ارمغان می‌آورد. استفاده از کفی ضربه‌گیر در این کفش منجر به افزایش نرمی این محصول شده است. طراحان با بهره‌گیری از کفی Arch Fit حمایت خوبی از قوس پا توسط این کفش به وجود آورده‌اند. افزون بر تمامی این‌ها، لاستیک استاندارد Goodyear امکان چسبندگی بیشتر را در زیره این کفش ایجاد می‌نماید.

کفش اسکیچرز GORUN MAX ROAD

کفش اسکیچرز GORUN MAX ROAD

این مدل به عنوان بهترین کفش سال 2021 معرفی گردید. ساختار زیره این کفش به صورتی طراحی شده است که نرمی و راحتی زیادی را برای کاربر ایجاد می‌کند. کفش اسکیچرز GORUN MAX ROAD با جذب ضربات وارده به پا می‌تواند به بهبود عملکرد کاربران در زمان دویدن و پیاده‌روی کمک کند. استفاده از فوم Hyper Burst Ice در این محصول موجب تجربه دویدن راحت برای کاربر خواهد شد.

لاستیک Goodyear جهت چسبندگی و دوام بیشتر در کفش اسکیچرز زنانه و مردانه GORUN MAX ROAD مورد استفاده قرار گرفته است. شما می‌توانید از این محصول برای طی کردن مسافت‌های طولانی استفاده کنید.

کفش اسکیچرز GO WALK EVOLUTION ULTRA

کفش اسکیچرز GO WALK EVOLUTION ULTRA

اگر به دنبال کفشی بسیار راحت و سبک هستید، کفش اسکیچرز GO WALK EVOLUTION ULTRA انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. استفاده از کفی مناسب در این کفش باعث شده است تا امکان پیاده‌روی‌های طولانی‌مدت با آن فراهم شود. از سوی دیگر کفی این کفش از قابلیت تنفس‌پذیری برخوردار بوده که سبب می‌شود تا این کفش گزینه ایده‌آلی برای استفاده در فصل تابستان محسوب شود. رویه این مدل از پارچه توری ساخته شده است که تهویه هوای خوبی را داخل کفش به وجود می‌آورد. همچنین بهره‌گیری از زیره ضخیم در این کفش موجب ایمن ماندن پا روی سطوح ناهموار خواهد شد.

کفش اسکیچرز GO MAX-ATHLETIC SLIP

کفش اسکیچرز GO MAX-ATHLETIC SLIP

استفاده از رویه مشبک در این کفش موجب شده است تا آن انتخاب ایده‌آلی برای افرادی محسوب شود که می‌خواهند از کفشی تنفس‌پذیر برای فعالیت‌های روزانه خود بهره ببرند. وجود زیره سوراخ‌دار امکان جریان هوا را داخل کفش فراهم کرده و از تعریق و بوگرفتگی پاها جلوگیری می‌کند. با این وجود آب از زیره این کفش به داخل راه پیدا می‌کند؛ در نتیجه توصیه می‌شود که کفش اسکیچرز GO MAX-ATHLETIC SLIP را در شرایط بارانی استفاده نکنید.

کفش اسکیچرز

کفش اسکیچرز

خرید این کفش پیاده‌روی به افرادی که به استایل کلاسیک علاقه دارند، توصیه می‌شود. کفش اسکیچرز SKECHERS EQUALIZER 3.0 بسیار سبک‌تر از کتانی‌های معمولی بوده و با در اختیار داشتن زیره ضخیم و پشتیبانی عالی امکان پیاده‌روی لذت‌بخش را برای کاربر به وجود می‌آورد. استفاده از تکنولوژی‌های مدرن موجب کشش مناسب و همینطور چسبندگی این کفش با زمین می‌شود. بهره‌گیری از کفی میانی با فوم مموری موجب افزایش راحتی و نرمی کفش اسکیچرز SKECHERS EQUALIZER 3.0 شده است.

کفش اسکیچرز SKECHERS AFTERBURN M. FIT

کفش اسکیچرز SKECHERS AFTERBURN M. FIT

این مدل از کفش اسکیچرز از زیره لاستیکی ضخیم برخوردار بوده و امکان استفاده از آن بر روی سطوح مختلف زمین وجود دارد. شما می‌توانید با پوشیدن این کفش به راحتی راه بروید. وجود زیره منعطف در این کفش سبب چسبندگی و ارائه کشش عالی این محصول می‌شود. در ساخت رویه این کفش از چرم استفاده شده است که به افزایش دوام آن کمک می‌کند. بهره‌گیری از مموری فوم در کفش اسکیچرز SKECHERS AFTERBURN M. FIT باعث می‌شود که حتی پس از چند ساعت استفاده از این کفش احساس خستگی نکنید.

کفش اسکیچرز GO WALK 4 KINDLE WALKING SHOE

کفش اسکیچرز GO WALK 4 KINDLE WALKING SHOE

این مدل مناسب افرادی است که می‌خواهند در هوای گرم پیاده‌روی کنند؛ زیرا رویه قابل تنفس این کفش مانع از تعریق پاها می‌شود. طراحی این کفش به صورتی است که پاها را در وضعیت بسیار راحتی قرار می‌دهد و از ایجاد خستگی آن‌ها در اثر پیاده‌روی طولانی‌مدت جلوگیری می‌کند.

کفش اسکیچرز GO WALK 5 HONOR

کفش اسکیچرز GO WALK 5 HONOR

این کفش مناسب ست کردن با استایل‌های غیر رسمی بوده و از طراحی شیک و ساده‌ای برخوردار است. رویه مشبک این کفش تهویه هوای مناسبی را داخل آن فراهم کرده و از ورم و تعریق پا جلوگیری می‌نماید.

سخن پایانی

همانطور که می‌دانید، اسکیچرز با به‌کارگیری نوآوری و خلاقیت توانسته است، کفش‌هایی خاص و باکیفیت طراحی و تولید کند. کفش‌های این شرکت از بهترین متریال و تجهیزات ساخته می‌شوند. در این بخش به معرفی و بررسی بهترین کفش اسکیچرز پرداختیم. با خرید کفش مورد نظر خود از فروشگاه اینترنتی بولگانو می‌توانید از مزایای پوشیدن کفش اسکیچرز اورجینال بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.