راحت ترین کفش های دنیا

راحت ترین کفش های دنیا

امروزه کفش‌ها نقش بیشتری از پیاده‌روی در سطح شهر را برای ما ایفا می‌کنند؛ به طوری که برخی از آن‌ها جهت استفاده در باشگاه، مسافرت و همینطور دویدن طراحی می‌شوند. خرید کفش مردانه و زنانه مناسب و استاندارد برای حفظ سلامت پاها اهمیت زیادی دارد چرا که استفاده از کفش‌های نامناسب منجر به بروز بیماری‌های مزمن می‌شود. از سوی دیگر کفش‌های غیراستاندارد هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی فشار بسیاری به پاها وارد کرده و به دلیل داشتن رویه‌ای نامناسب پاها را دچار تعریق می‌کنند. همچنین توجه به شاخصه‌های سبکی و راحتی که از بارزترین مشخصات کفش‌های مرغوب می‌باشند، امکان انتخاب یک جفت کفش مناسب را به وجود می‌آورد. ورزشکاران با استفاده از کفش‌های استاندارد می‌توانند عملکرد بهتری را از خود نشان داده و سرعت خود را در فعالیت‌هایی مانند دویدن افزایش دهند. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی راحت ترین کفش های دنیا بپردازیم تا امکان خریدی مطمئن برای شما فراهم شود.

معرفی راحت ترین کفش های دنیا

کفش پیاده‌‌ روی 2 Nike Air Zoom Alphafly NEXT

کفش پیاده‌‌ روی 2 Nike Air Zoom Alphafly NEXT

برند نایکی این کفش را به منظور بازگشت انرژی ورزشکاران طراحی و تولید کرده است. کفش مذکور فوق سبک و راحت بوده و از فناوری بالشتک‌گذاری بهره می‌برد. لایه نازک فوم ZoomX در این محصول جهت نگهداری محفظه هوا وجود دارد. تکنولوژی‌های استفاده شده در این کفش سبب سازگاری بیشتر آن با پا در زمان برخورد با زمین خواهد شد تا ویژگی بهبود بازده انرژی به وجود آید.

زیره‌های میانی در کفش پیاده‌‌ روی مردانه 2 Nike Air Zoom Alphafly NEXT کمی پهن‌تر انتخاب شده‌اند. همچنین ضخامت پاشنه این کفش 40 میلی‌متر می‌باشد. استفاده از متریال AtomKnit 2.0 منجر به افزایش دوام این محصول شده است.

کفش پیاده‌‌ روی Hoka Mach 5

کفش پیاده‌‌ روی Hoka Mach 5

یکی از کفش‌های بسیار راحتی که توسط کمپانی هوکا ساخته شده است، کفش پیاده‌‌‌روی Hoka Mach 5 نام دارد. این کفش بسیار سبک و نرم بوده و محبوبیت بسیاری در جهان دارد. بهره‌گیری از فرمولاسیون فوم (ProFly+) در زیره کفش هوکا باعث ایجاد گام‌هایی نرم‌تر با بازگشت انرژی خواهد شد که تجربه لذت‌بخشی را برای کاربر به وجود می‌آورد.

کفش پیاده‌‌ روی New Balance Fresh Foam X 1080 V12

کفش پیاده‌‌ روی New Balance Fresh Foam X 1080 V12

این کفش از مدل‌های ممتاز و پرفروش کفش‌های نیوبالانس محسوب می‌شود. این برند همواره در تلاش بوده است تا محصولات خود را با برترین کیفیت به مشتریان ارائه کند. کفش‌های نیوبالانس برای استفاده در مسابقات و پیاده‌روی گزینه ایده‌آلی به شمار می‌روند.

استفاده از فوم سنتی در این محصول باعث شده است که آن حس راحتی را در راهپیمایی‌های طولانی به کاربر منتقل نماید. همچنین وجود زیره جدید در کفش مذکور منجر به نرم‌تر شدن آن در مقایسه با محصولات قبلی این برند شده است. کفش پیاده‌‌ روی New Balance Fresh Foam X 1080 V12 از یک رویه توری کششی برخوردار است که فضای مناسبی را برای حرکت پاها به وجود می‌آورد.

کفش پیاده‌‌ روی Hoka Bondi X

کفش پیاده‌‌ روی Hoka Bondi X

این کفش در عین ضخیم بودن از نرمی و مقاومت بالایی برخوردار است. زیره این کفش از جنس کربن بوده و فضای مناسبی را برای راحتی انگشتان شما در اختیار دارد. از سوی دیگر استفاده از فوم در پاشنه این کفش منجر به افزایش ضربه‌پذیری آن شده است. با خرید کفش پیاده‌‌‌روی Hoka Bondi X می‌توانید حس قدم زدن در ابرها را تجربه کنید.

کفش پیاده‌‌ روی Reebok Floatride Energy 4

کفش پیاده‌‌ روی Reebok Floatride Energy 4

سری Energy کفش‌ ریبوک امکان پیاده‌روی‌های طولانی را بدون هیچ احساس خستگی برای کاربر فراهم می‌کند. این کفش از قیمت مقرون به‌صرفه‌ای برخوردار است که سرعت افراد را در انجام کارهای روزانه افزایش می‌دهد.

وجود فوم در قسمت زیره این کفش حسی از نرمی و لطافت را برای پاها به ارمغان می‌آورد. همچنین زیره این محصول از فناوری منحصر ‌به‌فرد TPE بهره می‌برد که بالشتک فوق‌العاده‌ای را به همراه دارد. بازگشت انرژی در سرعت بالا پس از مسافت طولانی از دیگر ویژگی‌های بارز این محصول است.

کفش پیاده‌‌ روی Asics Gel-Nimbus 24

کفش پیاده‌‌ روی Asics Gel-Nimbus 24

در زمان پوشیدن کفش اسیکس Asics Gel-Nimbus 24 می‌توانید ماندگاری و مقاومت را به خوبی احساس نمایید. کمپانی اسیکس برای ساخت این محصول رضایت مشتریان را در نظر گرفته است و با استفاده از فناوری‌های پیشرفته موفق به جلب توجه افراد سخت‌پسند شده است. زیره این کفش با بهره‌گیری از بالشتک (FF Blast) قابلیت نرمی و فنری بودن را ارائه می‌کند.

افزون بر تمامی‌ این‌ها زبانه این کفش از بافت کشسانی برخوردار می‌باشد که حس راحتی و لطافت را به کاربر منتقل می‌نماید. استفاده از رویه ژاکارد در کفش پیاده‌‌ روی Asics Gel-Nimbus 24 تهویه هوای مناسبی را داخل کفش ایجاد می‌کند تا از تعریق پاها جلوگیری شود.

کفش پیاده‌‌ روی Nike ZoomX Streakfly

کفش پیاده‌‌ روی Nike ZoomX Streakfly

کفش نایکی همراه مناسبی برای طی مسافت 5 کیلومتر تا 10 کیلومتر در مسابقات و همینطور پیاده‌روی‌های طولانی به شمار می‌رود. رویه کفش پیاده روی نایکی حالتی بافتی دارد که بسیار سبک است و نوع پاشنه استفاده شده در این محصول حسی از سبکی را برای کاربر به وجود می‌آورد. بهره‌گیری از فناوری Pebax در زیره این محصول منجر به افزایش انعطاف‌پذیری آن شده است.

کفش پیاده‌‌ روی New Balance Fuelcell Prism V2

کفش پیاده‌‌ روی New Balance Fuelcell Prism V2

با بررسی ویژگی‌های این محصول متوجه می‌شویم که کفش پیاده‌‌‌روی New Balance Fuelcell Prism V2 یک کفش سرعتی و سبک‌وزن بوده که برای راهپیمایی و استفاده در مسابقات طراحی شده است. استفاده از فوم متراکم در کفش مذکور امکان دویدن تا 100 مایل را نیز به راحتی مقدور می‌سازد. همچنین یکی از ورزشکاران ادعا کرده است که با این کفش تا 200 مایل را به راحتی طی کرده است.

کفش پیاده‌‌ روی Nike ZoomX Invincible Run Flyknit 2

کفش پیاده‌‌ روی Nike ZoomX Invincible Run Flyknit 2

این کفش با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، امکان یک پیاده‌روی طولانی لذت‌بخش را برای کاربران به وجود می‌آورد. کفی میانی محصول مذکور از جنس فوم ZoomX بوده که نرمی و لطافت بالایی را ارائه می‌کند. این کفش قادر است تا 85 درصد بازگشت انرژی را برای کاربر فراهم نماید. طراحی کفش پیاده‌‌‌روی Nike ZoomX Invincible Run Flyknit 2 به صورتی است که حسی از نرمی و راحتی را ارائه می‌کند.

کفش پیاده‌‌ روی Nike Air Zoom Vomero 16

کفش پیاده‌‌ روی Nike Air Zoom Vomero 16

این کفش مخصوص مسافت‌های طولانی بوده و در ساخت آن از فومِ سبک‌وزنِ زوم‌ایکس استفاده شده است. کفش مذکور با جذب ضربات از آسیب دیدن پاها جلوگیری می‌کند؛ زیرا این محصول از بالشتک هوا در زیر پنجه‌ی خود بهره می‌برد. علاوه بر این‌ها، کفش مذکور از ظاهری جذاب و زیبا برخوردار است که در استایل‌های اسپرت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی راحت ترین کفش های دنیا پرداختیم. شما می‌توانید با بررسی موارد گفته شده، به راحتی کفش مورد نظر خود را از میان این لیست انتخاب نمایید.

یک نظر در “راحت ترین کفش های دنیا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.