تشخیص کفش کاترپیلار اصل

تشخیص کفش کاترپیلار اصل از فیک با چند روش ساده

تشخیص کفش کاترپیلار مردانه به چه صورتی امکان پذیر است؟ آیا کفش اصلی را می توان در همه جا پیدا کرد؟ یافتن محصولات مصرفی از مارک های موثق و مطمئن در کشور ایران معمولا کار راحتی نیست. عدم کنترل و رسیدگی مطلوب در بازار امروزه متاسفانه محیط را برای سودجویان هموار و برای کاربران نامساعد نموده است. همچنین این شرایط ایجاد شده در بازار به مالکین برند هم صدمه های غیر قابل جبرانی وارد نموده است.

مخصوصا درباره برند های خارجی محیط غیر شفاف بازار کشور ایران همیشه احتمال خدمات مستقیم مارک های موثق به کاربران را با سختی مواجه نموده است. در حال حاضر بازار پر شده است از کالاهای تقلبی و غیر اصل و بازشناسی محصول اصل از فیک را برای همه، با چالش روبرو نموده است. مخصوصا برای مشتری هایی که علم کافی جهت بازشناسی اصالت کالا را ندارند، این مسئله بیشتر به چشم می آید و اشخاص بسیاری از این موضوع زیان دیده اند.

آشنایی با تاریخچه کفش کاترپیلار

برند کاترپیلار یک برند اصالتا آمریکایی است که در سال 1925 توسط بنجامین هولت تاسیس شد. ادغام شدن کاترپیلار با شرکت تراکتور سازی ال سی بست که یکی از رقیب های کاترپیلار در آن سال محسوب میشود سبب تحولی بزرگ برای این شرکت و صنعت تراکتور سازی در آن سال ها شد. در واقع تاریخچه کاترپیلار به سال های برمیگردد که تراکتور های بزرگ و قدرتمند تسلیم زمین های نرم کالیفرنیا میشدند و در آنها فرو میرفتند. خارج کردن این ماشین ها کار آسانی نبود. و همین موضوع سبب شد مبتکران کاترپیلار یعنی هولت و بست اقدام به نصب بلوک چوبی در اطراف چرخ های تراکتور های اسب بخار کنند. نتیجه این کار شگفت انگیز بود! با اینکار تراکتور های جدید متولد شدند که دیگر گرفتار زمین های نرم نمی‌شدند. این اتفاق موجب رشد کاترپیلار شد.

روش های تشخیص کفش کاترپیلار اصل

به چه صورتی می توانید به تشخیص کفش اصل از فیک بپردازید؟ معمولا برند های معتبر همیشه نشانه هایی را به عنوان امضا بر روی محصولات خود قرار میدهند که تولید کننده های فرعی قادر به کپی کردن آن نیستند. ما در این ادامه قصد داریم شما را با ویژگی های کفش اورجینال کاترپیلار آشنا سازیم تا بتوانید با در نظر گرفتن آنها به راحتی کفش کاترپیلار اصلی را از فیک تشخیص دهید.

باکس بسته بندی این نوع کفش را بررسی نمایید.

همانطور که میدانید همه برند های معتبر به نوع بسته بندی محصولات خود اهمیت ویژه ای میدهند. کفش های اورجینال کاترپیلار از تلفیق رنگی مشکی و زرد در بسته بندی های محکم عرضه میشود. علاوه بر این بارکد و علامت تجاری برند کاترپیلار بر روی جعبه کفش قرار دارد و شما میتوانید به راحتی آن را در اینترنت جستجو کنید و استعلام اصالت آن را بگیرید.

باکس کفش کاترپیلار اصلی

دقت به برچسب های موجود بر روی باکس

یکی از روش های تشخیص کفش کاترپیلار اصلی از فیک، دقت به برچسب های موجود بر روی باکس می باشد. همه داده های مرتبط به رنگ، اندازه و مدل محصول مورد نظر که انتخاب می کنید روی برچسب سفیدی بر روی باکس وجود دارد. به این مسئله حتما دقت نمایید که داده های درج شده روی برچسب باکس با محصول داخل آن یکسان باشد. همانطور که مارک کاترپیلار امکان دارد در کشور های متعددی نظیر چین یا تایلند تولید شود، امکان دارد مدل برچسب ها فرق داشته باشد ولی همه مشخصه های کفش بایستی روی برچسب ثبت شده باشد.

نوشته باکس اصلی کفش کاترپیلار

به لوگوی کفش دقت نمایید. 

در بخش زیرین و کف خارجی همه کفش های کاترپیلار اورجینال، مارک CAT به همان شکل بخصوص خود و با رنگ زرد درج شده است. این علامت تجاری بایستی به صورت دقیق مطابق طراحی اصلی علامت تجاری کاترپیلار باشد و هیچ نوع تناقضی در طرح زیری آن نبایستی به چشم آید. افزون بر علامت تجاری، حرف R هم که به مفهوم رجیستر شده و یا همان محصول تجاری می باشد که، بایستی به شکل حک شده بر روی آن موجود باشد.

لوگوی کفش کاترپیلار اصلی

برچسب های داخلی کفش کاترپیلار اورجینال

در قسمت زیرین زبانه این مدل کفش ها، یک برچسب دوخته شده به اسم و علامت تجاری کاترپیلار و کلمه Licensed Merchandise درج شده است. روی این برچسب نوع مدل محصول و بخش هایی که چرم گذاشته شده که بایستی با خود کفش همخوانی داشته باشد. علاوه بر این اسم کشور تولید کننده هم روی برچسب درج شده است. همچنین دقت داشته باشید که نوشته های روی برچسب باید یک دسته و خوانا باشد و شما با لمس کردن آن باید برجستگی و کیفیت آن را احساس کنید

برچسب داخلی کفش کاترپیلار اورجینال

تصاویر حک شده روی کفش کاترپیلار اورجینال

همانطور که در بالا به آن اشاره شد کلیه برند ها نشانی های بر روی محصولات خود باقی میگذارند که ممکن است برای افرادی که قصد تولید نسخه های غیر رسمی را دارند به صرفه نباشد. این علامت ویژه که گرفته شده از اسم بولدوزر می باشد و سمبلی از کاترپیلار است، روی بخش چرم پاشنه کلیه بوت های این برند درج شده است. افزون بر این حرف R هم در بخش بالایی این علامت تجاری بایستی حک شده باشد.

تصویر کفش کاترپیلار اورجینال

به سطح کیفی دوخت کفش دقت نمایید.

یکی از مهم ترین بخش هایی که میتواند در تشخیص کفش کاترپیلار اصل به شما کمک کند، نوع دوخت آن میباشد. همه کفش های کاترپیلار اصلی با نخ زرد با کیفیت فوق العاده بالایی دوخته شده است. دقت داشته باشید که دوخت کفش کاترپیلار نسخه اورجینال به صورت پشت سر هم و با فاصه های بسیار کوتاه میباشد.

نوع دوخت کفش کاترپیلار اصلی

کفی و بند ها را بررسی نمایید.

کف همه کفش های کاترپیلار از نوع چرم مرغوب می باشد. علاوه بر این بند ها و حفره ی بند ها به صورت منظمی بر روی کفش واقع شده است که در برخی از مدل ها کلمه Caterpillar 1904 روی حلقه های فلزی ویژه بند کفش درج شده است.

کاور کاغذی کفش داخل جعبه

یکی دیگر از راه های تشخیص کفش کاترپیلار اصل، کاور کاغذی داخل باکس می باشد. بیشتر شرکت های بزرگ حتی روی روکش کاغذی دور محصول داخل باکس تمرکز داشته و داده ها یا علامت تجاری موسسه را بر روی کاغذ ها حک می کنند.

برسی قیمت کفش کاترپیلار اصل

اگر سری به سایت های اینترنتی برای خرید کفش اورجینال بزنید احتمالا قیمت های متنوعی را مشاهده می‌کنید. اما باید در نظر داشته باشید که کفش های اورجینال از متریال های باکیفیتی ساخته میشود و هرگز نمیتواند 300 هزار تومان باشد. بهترین را برای اطلاع از رنج کفش کاترپیلار مردانه مراجعه به سایت های معتبر خارجی میباشد.

وزن کفش کاترپیلار

توجه داشته باشید از ویژگی هایی که یک کفش مناسب باید داشته باشد، وزن معقول است. در هنگام تولید کفش های کاترپیلار اصل مواد با کیفیتی بکارگرفته میشود و جنس رویه اکثر کفش ها از چرم دانه کامل که یکی از چرم های سنگین به شمار میرود، استفاده شده. اما در نهایت این کفش های دوست داشتنی از وزن بسیار مناسبی برخوردار هستند تا پاهای شما در هنگام راه رفتن احساس خستگی و ناراحتی نکنند. همانطور که در قسمت قبل به آن اشاره شد بهتر است مدل کفش مورد نظر خود را در سایت رسمی کاترپیلار جستجو کنید و از وزن آن مطلع شوید. در صورتی که اختلاف عددی زیادی بین کفش خریداری شده و سایت کاترپیلار بود، میتوانید به اصل بودن کفش خود شک کنید.

بررسی سوراخ کفش بند کفش

همانطور که در تصویر مشاهده میکنید کفش های کاترپیلار اصلی علاوه بر داشتن بند با کیفیت از سوراخ هایی با فلزی منظمی برخوردار هستند که به خوبی ثابت شده اند. برای تست این سوراخ ها میتوانید با ناخن کمی به آنها فشار وارد کنید. در صورتی که با انجام اینکار احساس لق بودن آنها به شما دست داد، احتمالا کفش شما فیک میباشد.

کفش کاترپیلار اصل ساخت کجاست؟

خیلی از افراد گمان دارند که کفش های کاترپیلار اصل لزوما ساخت ایالت متحده آمریکا است. در واقع این تفکر به کل اشتباه است و شما نمیتوانید محصولات برند های معتبر، از آیفون گرفته تا نایک و آدیداس که توسط کشور اولیه خود ساخته شده اند را پیدا کنید. محصولات این شرکت ها تنها در سال های اول در کشور مبدا ساخته میشود و بعد ها تولیدات‌شان به دیگر کشور ها واگذار میگردد. برند کاترپیلار نیز از این رسم استثنا نیست و کفش هایی که امروزه در دنیا یافت میشود، توسط کشور های آسیایی همچون چین، ویتنام، بنگلادش و کامبوج عرضه میشود. تمامی این کفش ها تحت لیسانس خود کاترپیلار ساخته میشوند و از نظر کیفیت هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. تنها نکته ای که باید مد نظر داشته باشید اطمینان از اصل بودن کفشتان است.

بهترین راه برای خرید کفش اصل چیست؟

تا اینجا با روش های تشخیص کفش کاترپیلار اصلی نسبت به مدل های فیک آشنا شدید. به طور کلی تشخیص کفش کاترپیلار اصل به دو صورت تخصصی و غیر تخصصی ممکن است، بخش ها تخصصی شامل بررسی دوخت، برچسب، لوگو و … بوده و بخش غیر تخصصی شامل تطابق قیمت کفش کاترپیلار فروشگاه مذکور و سایت caterpillar، باکس کفش و وزن آن میشود. حال شاید از خود بپرسید مطمئن ترین راه برای خرید کفش کاترپیلار اورجینال چیست؟ جواب واضح است، مراجعه و خرید از فروشگاه های معتبر داخل ایران است. شما میتوانید انواع کفش کاترپیلار اصل را به همراه کارت اصالت کالا از سایت بولگانو با خیال راحت خریداری کنید.

4 نظر در “تشخیص کفش کاترپیلار اصل از فیک با چند روش ساده

  1. محمد طاهری می گوید :

    از کدوم سایت میشه بارکد کفش کاترپیلار استعلام گرفت آخه هر چی نگاه کردم نتونستم پیدا کنم

  2. عیسی عیدی می گوید :

    سلام.کفش بسیار عالی هست ولی چرا فکر میکنم تو ایران اورجینال بدستمان نمیرسه.البته این فکر منه.شاید اشتباه باشه .امیدوارم پس از درخواست مارک اصل دستم برسه.ممنون از همع

    • علیرضا می گوید :

      درود جناب عیدی
      کفش کاترپیلار و اسکچرز نمونه های فیک زیادی در بازار دارن و کمی تشخصیشون سخته اگر مدل اورجینال رو ندیده باشید.
      فروشگاه بولگانو همیشه محصولات اورجینال رو عرضه کرده و به تمام مشتریان 2 هفته امکان تعویض و برگشت بی قید و شرط داده که بتونن مدل رو تست کنید و یا از اورجینال بودن محصول اطمینان خاطر داشته باشن

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.