تشخیص کفش هوکا اصل

روش های تشخیص کفش هوکا اصل از تقلبی

تشخیص کفش اصل از تقلبی همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دوندگان و ورزشکاران به شمار می‌رود؛ زیرا برخی از افراد سودجو اقدام به تولید کفش‌های فیک می‌کنند تا از این راه سود زیادی کسب نمایند. سودجویان تولیدات خود را با برچسب اصل یا اورجینال به فروش می‌رسانند. این نوع از کفش‌ها به طور معمول در کشورهای جهان سوم و یا در کشورهایی که قدرت خرید مردم بسیار پایین است، به فروش می‌رسند. با این حال روش‌های زیادی هم برای تشخیص کفش‌های اصل از کفش‌های فیک وجود دارد. کفش هوکا اصل به عنوان یکی از محبوب‌ترین کفش‌های دویدن شناخته می‌شوند که به دلیل بالشتک‌های حجیم و بزرگی که دارند، مشهور شده‌اند. این برند توسط دو کارمند سابق سالامون تاسیس گردیده و در همان شروع فعالیت خود موفق شد تا نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته و به محبوبیت زیادی دست پیدا کند. همین محبوبیت باعث شد تا امروزه شاهد حضور کفش‌های تقلبی هوکا در بازار باشیم. در این مطلب قصد داریم به نحوه تشخیص کفش هوکا اصل پرداخته و شما را با ویژگی‌های آن آشنا نماییم.

کفش هوکا اصل ساخت کجاست؟

هوکا یک برند تولید کفش‌های ورزشی است که فعالیت خود را در فرانسه آغاز کرد. امروزه کفش‌های این برند در ویتنام تولید شده و به بازار عرضه می‌گردند. کفش‌های هوکا مناسب دوندگانی هستند که می‌خواهند از کفشی با پشتیبانی قوی بهره‌مند گردند. هوکا همواره در تولید محصولات خود از فناوری‌های جدید بهره برده و امکان استفاده راحت را برای افراد فراهم کرده است. اغلب ورزشکاران و دوندگان حرفه‌ای از کفش هوکا استفاده کرده و از محصولات این برند رضایت کامل دارند. با این وجود در صورتی که می‌خواهید از مزایای کفش هوکا بهره‌مند شوید باید با توجه به نکاتی که در این مطلب گفته می‌شود، اقدام به خرید کش هوکا اصل نمایید.

تفاوت کفش هوکا اصل و فیک چیست؟

تفاوت کفش هوکا اصل و فیک

همانطور که اشاره شد، در زمان خرید کفش زنانه و مردانه و همینطور کتانی‌های ورزشی چالش‌های زیادی بر سر راه خریداران وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها تشخیص کفش اورجینال از تقلبی است. در صورتی که قصد خرید کفش‌ دارید بایستی در رابطه با نحوه تشخیص نمونه فیک آن اطلاعات کسب نمایید. علت این که برخی از افراد اقدام به تولید کفش‌های فیک می‌کنند، کسب سود بیشتر است. تولیدکنندگان کفش‌های تقلبی تنها از طرح اصلی نسخه‌برداری کرده و اقدام به تولید کتانی‌های کپی می‌کنند. در ساخت کفش هوکا تقلبی از مواد ارزان قیمت و بی‌کیفیت استفاده شده است که می‌تواند منجر به آسیب پاهای شما شود.

در ارتباط با نحوه فروش کفش‌های تقلبی نیز راه‌های زیادی برای تولیدکنندگان این محصولات وجود دارد. به عنوان مثال این افراد می‌توانند کفش‌های فیک هوکا را از طریق فروشگاه‌های آنلاین غیرمعتبر و یا شرکت‌های غیر رسمی عرضه نمایند. در صورتی که تیم تولید شرکت‌هایی که اقدام به عرضه کفش‌های فیک می‌کنند، پیشرفته باشند، کفش‌های فیک مشابه کفش‌های اورجینال تولید شده و تشخیص تقلبی بودن آن‌ها دشوار خواهد بود. این مشکل می‌تواند به خریدار و تولیدکننده برند اصلی کفش ضربه زیادی وارد کند.

روش های تشخیص کفش هوکا اصل

با توجه به نکاتی که گفته شد، لازم به ذکر است که تولیدکنندگان کفش‌های تقلبی در تولید محصولات خود، دقت و وقت کافی به خرج می‌دهند تا مشتریان را فریب دهند و از این طریق به پول بیشتری برسند. توجه به روش‌های تشخیص کفش هوکا اصل به شما کمک می‌کند تا از خریدی مطمئن برخوردار شوید. در ادامه به اطلاعاتی که برای خرید کفش هوکا مردانه و زنانه اصل نیاز است، اشاره کرده‌ایم.

بسته بندی بی کیفیت

بسته بندی کفش هوکا

برندهای معتبر برای تولیدات خود ارزش بسیاری قائل بوده و همیشه تلاش می‌کنند تا بسته‌بندی مناسب و شیکی برای محصولات خود طراحی کنند. هنگامی که محصولی را از یک برند مشهور خریداری می‌کنید، متوجه رعایت اصول خاص و همینطور استانداردها در بسته‌بندی محصول می‌شوید. از آنجایی که اولین چیزی که مشتری با آن برخورد می‌کند، بسته‌بندی محصول است؛ درنتیجه یک بسته‌بندی جذاب می‌تواند مشتریان را به خرید بیشتر ترغیب نماید. این درحالی است که تولیدکنندگان کفش‌های فیک از بسته‌بندی‌های به ‌هم‌ ریخته و نامرغوب برای عرضه محصولات خود استفاده کرده و به ظاهر آن هیچ توجهی نمی‌کنند. شرکت‌های تولیدکننده کفش‌های تقلبی از هر راهی استفاده می‌کنند تا بتوانند قیمت نهایی محصولات خود را پایین آورده و سود بیشتری به جیب بزنند. استفاده از مواد بی‌کیفیت و نامرغوب در تولید بسته‌بندی محصولات از روش‌هایی است که سودجویان برای عرضه محصولات خود به کار می‌گیرند.

قیمت

یکی از مهم‌ترین مواردی که نشان‌دهنده تفاوت کفش اصل با نمونه فیک آن است، قیمت این محصول می‌باشد. از آنجایی که کفش‌های اورجینال برند هوکا با بهترین و مرغوب‌ترین مواد ساخته شده‌اند، دارای قیمت بالایی هستند. این درحالی است که کفش‌های فیک این برند از قیمت پایینی برخوردار بوده و حتی قیمت آن‌ها از قیمت کفش استوک و تاناکورا نیز کمتر است.

تولیدکنندگان کفش‌های فیک از مواد نامرغوبی استفاده کرده و به همین دلیل محصولات خود را با قیمت پایین عرضه می‌کنند. قیمت بسیار پایین کفش‌های فیک هوکا ممکن است خیلی از افراد را در زمان خرید وسوسه کند. با این حال این افراد باید بدانند که با پوشیدن کفش‌های فیک آسیب‌های جبران‌ناپذیری به سلامت خود وارد می‌کنند. توصیه ما این است که در زمان خرید کفش هوکا به قیمت آن توجه کرده و هرگز محصولات این برند را با قیمت پایین خریداری نکنید.

دوخت کفش

دوخت کفش هوکا

اغلب تولیدکنندگان کفش‌های تقلبی، در مراحلی که باید دقت زیادی به خرج دهند، اشتباهات بسیاری را مرتکب می‌شوند. یکی از این موارد، دوخت کفش است. سازندگان کفش‌های هوکا به دوخت‌ها و درزهای این کفش‌ها توجه زیادی نموده و نظم خاصی را رعایت کرده‌اند. شما با مشاهده دوخت کفش‌های کپی، می‌توانید اورجینال یا تقلبی بودن آن را متوجه شوید. دوخت کفش‌های فیک نامنظم بوده و ظاهر کفش را به‌ هم ریخته نشان می‌دهند.

بررسی کیفیت متریال

کیفیت متریال کفش هوکا

کفش‌های هوکا اصل از مواد درجه یک و متریال باکیفیت بهره می‌برند. رویه این کفش‌ها به صورتی است که از تعریق پاها جلوگیری کرده و مانع به وجود آمدن شرایط مناسب برای رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها درون کفش می‌شوند. به علاوه کفش‌های هوکا اصل از کفی‌های استاندارد و آنتی‌باکتریال بهره برده و از زیره ویبرام برخوردار هستند.

بررسی برچسب زیر زبانه کفش

برچسب زیر زبانه کفش هوکا

در قسمت برچسب زیر زبانه کفش نام محصول و اسم شرکت مشخص است. همچنین در برچسب زیر زبانه برخی از کفش‌ها نیز می‌توانید جزئیات بیشتری مانند کشور سازنده را مشاهده نمایید. این در حالی است که در کفش‌های فیک این ویژگی وجود ندارد؛ بنابراین بررسی برچسب زیر زبانه کفش به عنوان یکی از راه‌های تشخیص کفش هوکا اصل محسوب می‌شود.

کفی نرم به همراه لوگو هوکا

کفی نرم کفش هوکا

شرکت‌های تولیدکننده کفش‌های فیک از لوگوهای مختلف در ساخت محصولات خود استفاده می‌کنند. برند هوکا نیز این قاعده مستثنی نیست. از طرفی سازندگان کفش‌های هوکا همواره از کفی نرم و استاندارد در تولید محصولات خود بهره می‌برند. این ویژگی باعث می‌شود تا پاها در وضعیت راحتی قرار گرفته و احساس خستگی نکنند. شما در قسمت کفی کفش می‌توانید برند هوکا را مشاهده نمایید. بدین ترتیب توجه به کفی نرمی که لوگو هوکا روی آن درج شده است به عنوان راهی جهت تشخیص نمونه اصل این محصول به حساب می‌آید.

لوگو و برچسب هوکا

در صورتی که تولیدکنندگان کفش‌های فیک از لوگو برند هوکا استفاده کنند، احتمال به وجود آمدن مشکلات قانونی برای آن‌ها افزایش خواهد یافت. با این حال، خیلی از شرکت‌های تولیدکننده کفش‌های فیک این خطر را به جان خریده و لوگوی اصلی هوکا را بر روی محصولات خود درج می‌کنند. اما در اکثر اوقات موفق به کپی کردن صحیح آن نمیشود. در تصویر زیر نمونه واقعی لوگو هوکا بر روی کفش های این برند برای شما قرار داده شده در صورت وجود مغایرت و یا اشتباه تایپی میتوانید به اصل بودند کفش خود شک کنید.

بررسی وزن و انعطاف پذیری کفش های هوکا

انعطاف پذیری کفش هوکا

وزن سبک و مناسب به عنوان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کفش هوکا اصل شناخته می‌شود. این در حالی است که کفش‌های فیک دارای وزن بیشتری هستند. شما می‌توانید با بررسی مشخصات مدل اصلی از سایت این برند و مقایسه آن با کفش مورد نظر خود، از اصل بودن این محصول اطمینان حاصل نمایید.

شماره سریال جعلی

بررسی شماره سریال کفش هوکا

با بررسی شماره سریال کفش مورد نظر خود می‌توانید از اصالت آن مطمئن شوید. برای این کار می‌توانید به سایت برند هوکا مراجعه کرده و شماره سریال محصول انتخابی خود را مشاهده نمایید.

کفش هوکا اصل از کجا بخریم؟

در زمان خرید کفش مردانه اصل، مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی معتبر می‌تواند شما را از خریدی مطمئن بهره‌مند کند. بولگانو به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی محسوب شده و توانسته محصولات هوکا را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برای خرید انواع کفش‌های هوکا می‌توانید از طریق سایت بولگانو اقدام کرده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

سخن پایانی

برای تشخیص کفش هوکا اصل روش‌های مختلفی وجود دارد که در این مطلب به آن‌ها پرداختیم. مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن در زمان خرید کفش توجه کنید، انتخاب یک فروشگاه معتبر است؛ زیرا کفش‌های اصل را در اختیار شما قرار می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.