تکنولوژی کفش های ریباک مردانه و زنانه

معرفی ویژگی های کفش ریباک Reebok

امروزه دیگر مانند گذشته، زیبایی و ظاهر کفش تنها ملاک برای انتخاب آن به شمار نمی‌رود. تحقیقات نشان می‌دهد که پا به عنوان عضو مهمی از بدن محسوب شده و سلامت آن می‌تواند نقش مهمی را در سلامت سایر اعضای بدن ایفا کند؛ به همین دلیل استفاده از کفش استاندارد اهمیت ویژه‌ای می‌یابد. یکی از نکات مهم در زمان خرید کفش مناسب توجه به تکنولوژی‌های به‌کار رفته در آن است. در حال حاضر برندهای معتبر از به‌روزترین فناوری‌ها در تولید کفش‌های خود بهره می‌برند. استفاده از این فناوری‌ها، قابلیت‌های کفش را ارتقا داده و موجب ایجاد ساختار راحت برای پا می‌شود. یکی از برندهای پیشرو در زمینه استفاده از تکنولوژی‌ها در تولید کفش، برند ریباک می‌باشد. این کمپانی مشهور همواره تلاش کرده است تا کفش های ورزشی تخصصی از جمله کفش رانینگ، کفش پیاده روی، کفش کوهنوردی و … را طراحی و به بازار عرضه کند. کفش‌های تولید شده توسط برند ریباک در تمام این سال‌ها توانسته‌اند، کیفیت و ویژگی‌های منحصربه‌فردی از خود ارائه دهند. در این بخش قصد داریم به معرفی تکنولوژی های کفش ریباک بپردازیم.

ویژگی های کفش ریباک

ویژگی های کفش ریباک دلیل اصلی محبوبیت محصولات این برند نزد عموم جامعه و ورزشکاران است. از ویژگی های مهم کفش ریباک میتوان به Floatride، کفی ortholite، زیره ویبرام، لایه میانی EVA و flexweave اشاره کرد. این مشخصات کفش های ریباک را به یکی از بهترین کفش های دنیا تبدیل کرده است. با ما همراه باشید تا با این فناوری ها بیشتر آشنا شوید.

Floatride

شرکت بین‌المللی ریباک به استفاده از برترین تکنولوژی‌ها در تولید محصولات خود شهرت دارد. فناوری Floatride در کفش‌های رانینگ این برند مورد استفاده قرار گرفته است که به دوندگان احساس شناور بودن را القا می‌کند. این فناوری نهایت راحتی و عملکرد عالی را ارائه داده و طراحی آن به صورتی است که می‌تواند در زمان فشار نیز ساختار سلولی خود را ثابت نگه دارد و حس نرم و واکنش‌پذیری را برای دوندگان به وجود آورد. کمپانی ریباک با ساعت‌ها آزمایش و صرف وقت، موفق به توسعه این فوم شده است تا پشتیبانی و انعطاف‌پذیری بالایی برای کاربران توسط کفش‌های تولید شده این برند به وجود آید. تکنولوژی Floatride با برخورداری از ساختار سلولی که یکپارچگی را فراهم می‌نماید، به عنوان بالشتک برای پا عمل خواهد کرد.

مقاله مرتبط: بهترین کفش های ریباک

EVA

این فوم در طول پیاده‌روی و انجام فعالیت‌های ورزشی، پاها را درون کفش ثابت نگه داشته و از پیچ خوردن مچ پا جلوگیری می‌کند. استفاده از تکنولوژی EVA در کفش‌های ریباک نقش حمایتی دارد. تکنولوژی مذکور نرم و قابل ارتجاع بوده و در عین حال بسیار سرسخت و بادوام نیز است. این فوم فاقد بوی بد است و ظاهر جذاب آن می‌تواند در افزایش زیبایی کفش تاثیر بگذارد. علاوه بر این‌ها، فناوری EVA ضد آب بوده و مقاومت بالایی دارد. این فناوری به دلیل شفافیت و انعطاف‌پذیری بالا محبوبیت زیادی در جهان پیدا کرده است. معمولا تمامی مدل های کفش اسپرت مردانه و زنانه ریباک از این فناوری پشتیبانی میکنند.

Zpump Fusion

فناوری Zpump Fusion در کفش‌های پیاده‌روی و دویدن ریباک مورد استفاده قرار می‌گیرند تا موجب فیت شدن پا در کفش شوند. این فناوری با ایجاد قابلیت تنفس‌پذیری در کفش، از ورم، تاول زدن و تعریق پاها جلوگیری می‌کند و احساس فوق‌العاده‌ای را به شما هدیه می‌دهد. همچنین کفش‌هایی که دارای فناوری Zpump Fusion هستند، مانع از ایجاد بوی نامطبوع پا می‌شوند.

Nano X3

این تکنولوژی مناسب استفاده در تمرینات سنگین مانند پرش، ژیمناستیک و هر فعالیت ورزشی دیگری می‌باشد. Nano X3 در کفش ریباک به منظور پشتیبانی از پاها طراحی شده است و می‌تواند استقامت شما را به حداکثر برساند. Nano X3 از دوام و انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار بوده و قابل تنفس نیز می‌باشد. قابلیت‌های این فناوری به‌حدی عالی هستند که شاید هیچ‌وقت نخواهید کفش ریباک را از پای خود دربیاورید! به علاوه با این فناوری بدون نگرانی از آسیب دیدن پای خود، از انجام فعالیت‌های ورزشی لذت ببرید.

Floatride Foam

کمپانی ریباک به راحتی و ریلکس بودن پاهای کاربران خود اهمیت زیادی می‌دهد، به همین علت نیز از Floatride Foam در ساخت کفش‌های خود استفاده می‌کند. این فوم در لایه میانی کفش ریباک مورد استفاده قرار گرفته است و نرمی و بالشتک‌سازی را به حداکثر می‌رساند. در صورتی که می‌خواهید کفش فوق‌العاده راحتی را به پا کنید، باید به جنس لایه میانی آن توجه نمایید. کمپانی ریباک با بهره‌گیری از این فناوری توانسته است، راحتی و نرمی منحصربه‌فردی را به کاربران ارائه دهد.

ropepro

یکی از برترین تکنولوژی‌های به‌کار رفته در کفش ریباک، ropepro است که امکان چسبندگی بیشتر کفش را با سطوح به وجود می‌آورد. این فناوری از لیز خوردن و لغزش کاربر در حین انجام فعالیت‌های ورزشی و پیاده‌روی جلوگیری می‌کند. بدین ترتیب در صورتی که کفش شما از این فناوری بهره‌مند باشد، می‌توانید با خیالی راحت با آن جابه‌جا شوید، حرکت کنید و نگران سُر خوردن نباشید.

flexweave

این فناوری توانسته است، تحول عظیمی در تولید کفش‌ها و کتانی‌های ورزشی ایجاد کند. flexweave از روشی منحصربه‌فرد برای ایجاد طراحی figure-eight بهره می‌برد. این فناوری در لباس و کفش ورزشی ریباک مورد استفاده قرار می‌گیرد و دارای انعطاف‌پذیری بالایی است. طراحان ریباک با ایجاد گره، الیاف flexweave را بافته و آن را به یک پارچه صاف و سبک تبدیل می‌کنند. ساختار این پارچه به صورتی است که می‌تواند جریان هوا را به راحتی از خود عبور داده و به خشک نگه‌داشتن پا و بدن کمک کند. به گفته کارشناسان، فناوری مذکور بسیار کاربردی بوده و در تمامی زمینه‌ها موثر واقع می‌شود.

ortholite

فناوری ortholite نوعی فوم است که از مواد شیمیایی ساخته می‌شود و برای آب‌بندی و عایق‌بندی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فناوری به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارد، در تولید کفش مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فوم با قابلیت نفوذپذیری بالا از نفوذ آب به داخل کفش جلوگیری کرده و مقاومت بالایی در برابر ضربه و شوک دارد. ساختار سلولی این فوم به صورتی است که موجب کاهش وزن کفش نیز می‌شود. ریباک با افزودن این فوم به کفش‌های ورزشی خود توانسته است، راحتی و پایداری را در آن‌ها افزایش دهد. همچنین فناوری مذکور وزن بدن را توزیع کرده و به کاهش فشار وارده بر پاها کمک می‌کند. استفاده از این تکنولوژی در ساخت کفش‌های ورزشی تاثیر مثبتی روی پای کاربران گذاشته و با کاهش آسیب‌های مربوط به پا رضایت همگان را کسب کرده است.

Thinsulate

تکنولوژی Thinsulate به عنوان نوعی عایق گرمایی از جنس الیاف مصنوعی است که در کفش‌های زمستانی و کوهنوردی ریباک مورد استفاده قرار می‌گیرد. Thinsulate گرمایی حدود 1 تا 1.5 برابر گرمای پَر قو را تولید کرده و از طرفی آب کمتری به خود می‌گیرد؛ بنابراین گزینه مناسبی برای هوای بارانی و برفی محسوب می‌شود. حفظ قابلیت گرمایشی و عایق‌سازی تکنولوژی مذکور اهمیت زیادی برای کوهنوردان دارد.

hexalite

تکنولوژی hexalite با جذب شوک‌ها و ضربه‌های وارده به پا، حمایت خوبی را ایجاد می‌کند. استفاده از این تکنولوژی در کفش‌های ورزشی ریباک باعث می‌شود تا از وقوع آسیب‌های احتمالی به پا جلوگیری شود.

outsole

فناوری مذکور در لایه زیرین کفش مورد استفاده قرار می‌گیرد و جهت تماس کفش با زمین طراحی شده است. این فناوری کارایی بالایی داشته و از لغزش در حین ورزش جلوگیری می‌کند.

Vibram

زیره ویبرام سبب افزایش چسبندگی کفش میشود. این فناوری می‌تواند شما را در مسیرهای لغزنده حفظ کند و گزینه ایده‌آلی برای استفاده در کفش‌های کوهنوردی و همینطور طبیعت‌گردی به شمار می‌رود. ویبرام به شما کمک می‌کند تا بتوانید برای مدت زمان طولانی‌تری به پیاده‌روی بپردازید. این زیره در هوای برفی و بارانی از لیز خوردن شما جلوگیری می‌کند.

سخن پایانی

در دنیای امروز صنعت کفش به عنوان یکی از اشباع‌شده‌ترین بازارهای مد در جهان به شمار می‌رود. از سوی دیگر تکنولوژی‌ها و فناوری‌های به‌کار رفته در کفش‌ها منجر به طراحی و تولید محصولات جدید شده‌اند. کفش‌ها دنیای گسترده‌ای دارند و به همین خاطر نیز خیلی از افراد در زمان خرید آن‌ها سردرگم می‌شوند. همچنین نوآوری‌های صورت گرفته در تولید کفش‌ها انتخاب را برای این افراد سخت‌تر از قبل کرده است. انتخاب و خرید کفش از یک برند معتبر منجر به بهره‌مند شدن از مزایای این محصول می‌شود. برندهای بزرگ از پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین تکنولوژی‌ها در ساخت کفش‌های خود استفاده می‌کنند. ریباک یکی از معروف‌ترین کمپانی‌های تولید کفش ورزشی محسوب می‌شود که با بهره‌گیری از انواع فناوری‌ها توانسته است، محصولات منحصربه‌فردی ارائه دهد. کفش‌های ریباک از قابلیت‌ تنفس‌، انعطاف‌پذیری و راحتی بی‌نظیر برخوردار بوده و تکنولوژی های کفش ریباک، تجربه فوق‌العاده‌ای را به کاربر ارائه می‌دهند. برای خرید کفش ریباک اصل میتوانید به بولگانو مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.