جدویل سایز بندی کفش اسکیچرز

راهنمای انتخاب سایز کفش اسکیچرز

اندازه گیری سایز پا هنگامی که قصد خرید اینترنتی کفش اسکیچرز را دارید بسیار مهم است و باید حتما اصولی و درست این کار را انجام دهید. اما چه اتفاقی می‌افتد اگر سایز کفش شما مناسب نباشد؟ پوشیدن کفش های تنگ ضمن سلب راحتی از پاها سبب ایجاد مشکلاتی همچون انگشت چکشی، تاول، میخچه و پینه می‌شود. از طرفی استفاده از کفش گشاد موجب سر خوردن پا در کفش و ایجاد اصطکاک میشود که پا درد، میخچه و صافی کف پا را به دنبال دارد.

راهنمای سایز کفش اسکیچرز

کفش های تولید شده توسط برند های مختلف، از نظر سایز و قالب با یکدیگر متفاوت هستند. همچنین کفش های زنانه و مردانه که توسط برند های معتبر عرضه میشوند با یکدیگر متفاوت هستند. به طور مثال برند اسکیچرز کفش های زنانه را با در نظر گرفتن مچ پای ظریف تر خانم ها نسبت به آقایان تولید میکند که همین امر سبب میشود سایز بندی کفش زنانه اسکیچرز با مدل های مردانه متفاوت باشد. اگر به جدول سایز بندی کفش اسکیچرز دقت کنید متوجه این موضوع خواهید شد.

اندازه گیری سایز پا:

شکل پای خود را مطابق تصویر با زاویه 90 درجه خودکار بر روی یک کاغذ A4 بکشید. سپس دو خط مماس بر پاشنه و بلند ترین انگشت پا رسم کنید. با متر خیاطی و یا خط کش دو خط را رسم شده را اندازه گیری کنید. اندازه پاهای خود را که بر اساس سانتی متر گرفته اید در جدول سایز کفش اسکیچرز قرار دهید. دقت کنید که این جدول دارای دو قسمت مردانه و زنانه است.

نکات تکمیلی:

  • پاها به دلیل انجام فعالیت های روزانه در هنگام غروب متورم میشوند. در نتیجه سعی کنید اندازه گیری سایز پا را به انتهای روز موکول کنید.
  • گاهی اوقات کارهای روزمره ایجاد میکند که یکی از پاها بزرگ تر از پای دیگر باشد. در این مواقع ضمن اندازه گیری هر دو پا، اولویت را با پای بزرگتر قرار دهید.
  • همانطور که اشاره شد کفش های برند های مختلف از نظر قالب با یکدیگر متفاوت هستند پس قبل از خرید کفش اورجینال جدول سایز بندی آنرا مطالعه کنید

آیا قبلا کفش اسکیچرز اورجینال داشته اید؟

اگر قبلا از کفش اسکیچرز اصل استفاده میکردید تنها کافی است نگاهی به برچسب زیر زبانه کفش بیاندازید و مطابق آن کفش اسکیچرز را از فروشگاه بولگانو سفارش دهید. دقت داشته باشید اگر کفش شما فیک باشد نمیتوان تضمین کرد که سایز درج شده دقیقا مطابق پای شما باشد.

تشخیص کفش اسکیچرز اصل

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.