تشخیص کفش اسکیچرز اصل

تشخیص کفش اسکیچرز اصل از فیک

در سراسر دنیا یکی از مشکلاتی که برند های معروف با آن مواجه هستند عرضه محصولات فیک توسط شرکت های نامعتبر است. کفش های فیک برخلاف نسخه های اصلی از مواد بی کیفیتی ساخته میشود که به توصیه پزشکان و متخصصان پا استفاده کردن از این کفش ها برای انجام فعالیت های روزانه آسیب های جبران ناپذیری به پاهای شما میرساند. از این رو تشخیص کفش اورجینال از فیک میتواند گاهی اوقات کار دشواری باشد که بستگی به تجربه و دانش شما دارد.اگر قصد خرید کفش اسکیچرز اصل را دارید این مقاله را از دست ندهید. با مطالعه راهکار هایی که در این مقاله ارائه شده میتوانید به راحتی کفش اسکیچرز اصل را از فیک تشخیص دهید. با ما همراه باشید.

روش های تشخیص کفش اسکیچرز اصل

برند های معتبر همیشه نشانه هایی را بر روی محصولاتشان باقی میگذارند که به راحتی میتوان آنها را شناسایی کرد. گاهی اوقات نیز به دلیل بی توجهی تولید کننده تقلبی تشخیص آنها راحتر میشود. اما چرا استفاده از کفش اسکیچرز اصلی ضروری است؟ مشخصات کفش اسکیچرز اصل چیست؟ همانطور که در ابتدا به آن اشاره کردیم کفش های فیک از مواد بی کیفیت ساخته میشود که در دراز مدت به پاهای شما آسیب میرساند. کسانی که لذت راحتی و انعطاف پذیری کفش های اسکیچرز اصلی را چشیده باشند هیچ موقع به سراغ مدل های فیک نمیرود. در ادامه با روش های تشخیص کفش اسکیچرز که قبل از خرید باید در نظر داشته باشید آشنا میشویم.

بررسی کیفیت زیره و نام برند

زیره یکی از مهم ترین قسمت های کفش محسوب میشود که تاثیر به سزایی در راحتی پاهای شما دارد. برند اسکیچرز تکنولوژی های مختلفی در زیره کفش استفاده میکند که این شرکت اعلام کرده خط جدیدی از کفش های اسکیچرز که دارای فناوری لاستیکی goodyear هستند را اغاز کرده. از ویژگی های کلیدی این زیره ها میتوان به انعطاف پذیری، ثبات، دوام و افزایش چسبندگی آنها اشاره کرد. زیره کفش های اورجینال اسکیچرز بسیار نرم و منعطف است که با فشار دادن میتوانید ان را احساس کنید اگر شما پس از فشار دادن زیره هیچگونه انعطاف پذیری را احساس نکردید احتمالا کفش شما فیک است.

به لوگو S دقت کنید

در همه مدل های فیک و اورجینال کفش اسکیچرز حرف S دیده میشود. اما تفاوتی که این دونسخه با یکدیگر دارند اصلا قابل مقایسه نیست! شما با لمس کردن لوگو کفش اورجینال باید برجستگی و کیفیت آن را به خوبی احساس کنید. نکته بعدی فونت S میباشد که در تصویر بالا مشاهده میکنید.

بسته بندی و جعبه کفش

برند های معروف اهمیت زیادی به جعبه کفش های خود میدهند چرا که بسته بندی بی کیفیت ممکن است به کفش آسیب میرساند. اما جدا از کیفیت جعبه و بسته بندی کفش اسکیچرز حتما توجه داشته باشید که مدل کفش، رنگ، کشور سازنده و شماره سریال آن مطابق با خود کفش درج شده باشد. در صورت مغایرت داشتن هر کدام از موارد، کفش شما فیک است. التبه گاهی ممکن است تشخیص اصل بودن کفش از این طریق کار دشواری باشد.

کیفیت دوخت

اولین نکته ای که در هنگام خرید کفش اسکیچرز باید به آن توجه کنید دوخت ریز و منظم آن میباشد. از تفاوت های کفش اسکیچرز اصل و فیک میتوان به دوام، مقاومت و طول عمر آنها اشاره کرد که بخش مهمی از آن را دوخت ضعیف کفش های فیک تشکیل میدهد که باعث میشود در زمان کمتری خراب شوند. همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید دوخت کفش اسکیچرز اورجینال به طور منظم در سراسر کفش دوخته شده است. علاوه بر این شما با دست زدن به آن متوجه کیفیتی که در دوخت به کار برده شده نیز میشوید.

برچسب کفش اسکیچرز را برسی کنید.

طراحی برچسب ها که در زیر زبانه کفش قرار دارند یکی از سخت ترین قسمت ها برای افرادی میباشد که قصد تقلید از نسخه های اورجینال دارند. این مورد در رابطه با کفش های اسکیچرز نیز صدق میکند و شما میتوانید با کمی دقت متوجه این موضوع شوید. در نسخه فیک تگ ها نیز مانند سایر اجزای کفش از کیفیت پایینی برخوردار هستند که با لمس کردن به وضوح قابل مشاهد است. کلمات، اعداد و نشانه ها در همه‌ی مدل های کفش که توسط خود برند تولید میشود کاملا برجسته و منظم چیده شده و از خوانایی بالایی نیز برخوردار هستند. اما اگر شما دونسخه فیک را از کفش های اسکیچرز با هم مقایسه کنید، کیفیت پایین و تفاوت را در آنها احساس میکنید.

کفی انعطاف پذیر

در واقع کفی انعطاف پذیری در کفش های اسکیچرز یکی از ویژگی های کلیدی آنها است که راحتی پاهای شما را تضمین میکند. یکی از ساده ترین بخش هایی که خودتان بدون هیچ دانشی از کفش های اورجینال میتوانید برسی کنید کفی آنها میباشد. جالب است بدانید یکی از دلیل های که کفش پیاده روی مردانه و زنانه اسکیچرز از امتیاز فنی بسیار بالای برخوردار است کفی نرم و انعطاف پذیری آن میباشد. برای تست انعطاف پذیری کفی کفش اسکیچرز کافی است آن را از پنچه تا قسمت پاشنه خم کنید. در صورت اصل بودن کفش اسکیچرز کفی آن بعد از مدت کوتاهی به حالت اولیه خود باز میگردد

نکته: در صورتی که کفش شما فیک باشد، با خم کردن کفی امکان ترک برداشتن آن وجود دارد.

دوخت داخلی کفش

همانطور که قبلا به آن اشاره شد کفش های فیک تنها ظاهر کفش های اورجینال را دارند و فاقد هرگونه فناوری پیشرفته، استحکام و راحتی هستند. در زیر کفی هایی کفش دقیقا جایی است که تفاوت را میان اصل و فیک مشخص میکند. همانطور که در مدل اورجینال مشاهده میکنید کفش اسکیچرز از دوخت های کاملا محکم ساخته شده است.

مطالعه کنید: جدول سایز بندی کفش اسکیچرز

نکاتی که قبل از خرید کفش اسکیچرز اصل باید بدانید!

تا اینجا تقریبا تمام تکنیک های تشخیص کفش اسکیچرز اصل را برای شما بازگو کردیم. حال قصد داریم شما را با نکاتی که قبل از خرید باید در نظر بگیرید آشنا کنیم:

  • آگاهی از رنج قیمت

همیشه قبل خرید کفش از برند های معتبر سری به وبسایت رسمی آن بزنید. شما میتوانید با مراجعه به سایت skechers قیمت نسبی محصولات را مشاهده کنید اما اگر شرایط خرید از این سایت ها را ندارید کفش مورد نظر خود را در فروشگاه های اینترنتی داخل کشور جستجو کنید. دوستان عزیز امکان ندارد کفشی که لیبل اصل بودن میگیرد قیمت آن ارزان تر از سایت رسمی خودش باشد. البته گاهی اوقات ممکن است به دلیل نوسانات ارز قیمت ها متفاوت باشد اما نه انقدر که به چشم بیایید. به طور مثال هیچوقت کفش اورجینال اسکیچرز نمیتواند 300 هزار تومان باشد!

  • خرید از فروشگاه های معتبر

قدمی بعدی از اطلاع از قیمت های واقی کفش اسکیچرز میتوانید به بازار مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را پیدا کنید. اما اگر به دنبال راهی سریع تر میگردید که دردسر رفت و آمد های شهری را نداشته باشید و بتوانید تنوع بیشتری را مشاهده کنید، ما به شما خرید اینترنتی را پیشنهاد میکنیم که به سادگی چند کلیک میتوانید خرید خود را انجام دهید.

  • بررسی نمادهای فروشگاه اینترنتی

طبیعی است که هرچقدر تنوع محصولات بالا تر باشد وجود نسخه های فیک نیز بیشتر میشود. در این مواقع شما راهی به جز مراجعه به فروشگاه های معتبر و با سابقه ندارید. اما چطور میتوانید یک سایت معتبر برای خرید خود انتخاب کنید؟ اولین قدم برای آشنایی با سابقه فروشگاه برسی نماد اعتما میباشد. شما میتوانید با مراجعه به فوتر سایت بولگانو و کلیک بر روی اینماد فروشگاه اطلاعات آن را مشاهد کنید.

بهترین روش برای خرید کفش اسکیچرز اصل

همانطور که میدانید امروزه مدل های غیر رسمی بسیار زیادی از انواع برند ها به خصوص اسکیچرز به دلیل محبوبیت بالای که دارد در بازار موجود است. امروزه همه ما شاهد بالا رفتن قیمت کفش ها هستیم و طبیعتا هیچکس دوست ندارد یک کفش فیک که از کیفیت پایینی برخوردار است را به جای یک کفش اصلی خریداری کند. در این مقاله با روش های که برای شما ارئه کردیم تا حد زیادی میتوانید در انتخاب کفش اسکیچرز اصل اقدام کنید. اما راحترین و بهترین راه برای خرید کفش اصل به طوری که خیالتان کامل از بابت خرید راحت باشد، مراجعه به فروشگاه های معتبر در داخل کشور است. البته باید در نظر بگیرید که اگر قصد خرید اینترنتی دارید از فروشگاه مانند بولگانو خرید کنید که علاوه بر ضمانت بازگشت کالا به همراه محصولات خود کارت اصالت کالا ارسال میکند.

سخن پایانی

مهم ترین عاملی که در افزایش طول عمر کفش تاثیر دارد، استفاده از مواد با کیفیت در هنگام ساخت میباشد، نکته که تولید کننده های کفش اسکیچرز فیک به آن توجه نمیکنند. علاوه بر این استفاده از کفش هایی که استاندارد ها و ویژگی لازم را ندارند میتواند در دراز مدت به پاهای شما آسیب برساند. در این مقاله ما به شما روش های عملی تشیخص کفش اسکیچرز اصلی را برای شما بازگو کردیم. از این پس اگر قصد خرید کفش اورجینال را دارید در مرحله اول قیمت آن را با سایت هایی معتبر مقایسه کنید و در قدم دوم از فروشگاه های معتبر خرید کنید تا خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

4 نظر در “تشخیص کفش اسکیچرز اصل از فیک

  1. صادق می گوید :

    سلام من اسکیچرز ساخت کشور ویتنام خریدم میخواستم بدونم که اصل هستش یا نه و از پوشیدنش بسیار راحت هستم راهنمایی کنید ساخت کشور ویتنام چقدر کیفیت داره

    • سهیل احراری می گوید :

      وقتتون بخیر باشه. برای تشخیص اصالت مربوط به ساخت کشور ویتنام نمیشه و درصد کیفیتش فرقی نمیکنه به دلیل اینکه تماما تحت نظر کارشناسان خود برند اسیکس در کشور های چین و ویتنام تولید میشن. شما باید در وهله اول از فروشگاه معتبر خریدتونو انجام داده باشید و از بارکد جعبه کفش و اطلاعات اون استعلام بگیرید.

  2. مونا می گوید :

    بسیار عالی بود . ولی امروز از منیریه یک جفت اسکیچر گرفتم ۱۵۰۰۰۰۰ ت که بسیار با قیمتهایی که دیدم متفاوته و تقریبا دو برابره

    • علیرضا می گوید :

      درود
      ممنونم که نظرتون رو برای ما ارسال کردید. متاسفانه کار های فیک اسکیچرز زیاده داخل بازار اگر با محصول اورجینال کنار هم قرار بدید متوجه تغییرات زیاد مخصوصا راحتی در زمان استفاده میشید رنج قیمتی محصولات این برند تقریبا از 2 تومن به بالا هست در حال حاظر

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.