تکنیک‌های تشخیص کفش کلمبیا اصل

تکنیک‌های تشخیص کفش کلمبیا اصل

جهت خرید کفش‌های کلمبیا معمولا چالش‌های بسیاری وجود دارد که یکی از عمده‌ترین آنها تشخیص کفش کلمبیا اصل از تقلبی است. برای اینکه طی مدت زمان کوتاهی متوجه شوید که یک کفش اصل است یا تقلبی، معمولاً روش‌ها و تکنیک‌های متعددی وجود دارد.

تشخیص کفش کلمبیا اورجینال از فیک کار دشواری نیست، تنها لازم است کمی از وقتتان را صرف خواندن این مقاله نمایید تا همه نکات ضروری جهت شناخت کفش کلمبیای مطلوب را بدانید.

اگر جزء آن دسته از اشخاصی هستید که به تندرستی پاهای خود اهمیت ویژه می‌دهید، امکان دارد انتخاب یک کفش مطلوب و اورجینال برای شما بسیار چالش برانگیز باشد، زیرا که تشخیص یک کفش استاندارد، احتیاج به دانش کافی دارد. همه کفش‌هایی که در مرکز فروش بولگانو موجود هستند، به وسیله کارشناسان ماهر و کاربلد تایید شده و از اطمینان بالایی جهت تندرستی شما برخوردار می‌باشند.

در ادامه این مطلب این روش‌ها را برای شما به صورت کامل شرح داده ایم.

کفش اورجینال کلمبیا
خرید کفش اصل مردانه کلمبیاخرید کفش اصل کلمبیا

روش‌های تشخیص کفش اصلی کلمبیا

با وجود کفش‌های تقلبی و های کپی کلمبیا که به بازار وارد شده‌اند شناسایی کفش اصل معمولا کمی چالش برانگیز شده است، اما اگر کمی باهوش باشید متوجه خواهید شد کفش‌های تقلبی حتما یک جای کارشان می‌لنگد و شما با روش‌ها و تکنیک‌های متعددی می‌توانید متوجه تقلبی بودن آنها شوید.

در ادامه این مطلب به برخی از این روش‌ها می‌پردازیم:

  • قیمت

اولین موردی که هنگام خرید کفش کلمبیا اصل باید به آن توجه کنید، قیمت آن است. همانطور که میدانید قیمت کفش های اورجینال نسبت به کفش های فیک زمین تا اسمان متفاوت است. در واقع این اختلاف قیمت به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت، تکنولوژی ها و طراحی استاندارد کفش های اصلی است که در نسخه های فیک آن را مشاهده نمیکند. برای استعلام قیمت کفش کلمبیا مردانه و زنانه پیشنهاد میکنم به سایت بولگانو یا به سایت رسمی columbia مراجعه کنید و قیمت واقعی کفش مورد نظر خود را براورد کنید. در صورتی که فروشگاه مذکور در داخل ایران قیمتی به مراتب پایین تر از سایت رسمی به شما پیشنهاد دهد، باید به اصل محصول شک کنید زیرا که غیر ممکن است!

  • بارکد

یکی از روش‌های تشخیص کفش اصل کلمبیا، بارکد می‌باشد. بیشتر برندهای شناخته شده، مشخصه کامل کفش را روی جعبه کفش درج می‌کنند، حتی در زیر زبانه کفش هم یک بارکد ثبت شده است که به وسیله آن می‌توان از اورجینال بودن آن مطمئن شد. تنها لازم است آن شناسه را با اسم مارک کفش در اینترنت جستجو کرد. چنانچه تصویر کفش با کفش مورد نظر شما کاملا شبیه به هم باشند می‌توان از اورجینال بودن آن مطمئن شد. البته بعضی کفش‌های تقلبی آنچنان ماهرانه طرح ریزی شده‌اند و همه نکات را به خوبی رعایت کرده‌اند که تشخیص مقداری سخت می‌شود بدین علت بایستی به مرحله بعدی بروید.

کفش مردانه کلمبیا اصل
  • خصوصیات فنی

یکی از راه‌ها برای تشخیص کفش اصل، خصوصیات فنی آن است. در این مرحله ضروری است که شما در خصوص این مدل کفش تحقیق کنید و داده‌ها و اطلاعاتی را بدست آورید تا با علم کاملی جهت خرید آن اقدام کنید.

مسئله دیگری که در زمان ارزیابی خصوصیات فنی کفش باید به آن توجه نمود این است که برندهای شناخته شده زمان تولید یک کفش به دوخت آن توجه ویژه‌ای دارند تا دوخت آن به صورت دقیق و مرتبی انجام گیرد. در این صورت شما هیچ‌گونه نامرتبی در دوخت این کفش‌ها نمی‌بینید. مرکز فروش بولگانو مشخصات محصولات خود را به صورت کامل همراه با قیمت آنها در زیر محصول قرار می‌دهد تا بدین وسیله بتوانید بهترین کفش را انتخاب کنید.

پیشنهاد مطالعه: تشخیص کفش کاترپیلار اصلی

کفش اورجینال کلمبیا زنانه
  • انتخاب فروشگاه

یکی دیگر از روش‌های تشخیص کفش اصل کلمبیا، انتخاب مرکز فروش معتبر می‌باشد. در این راستا فروشگاه بولگانو یکی از این مراکز مطمئن به حساب می‌آید. همانطور که کفش کلمبیای تقلبی امروزه بازار کفش را از آن خود کرده است ما توصیه می‌کنیم که تا جایی که امکان دارد از مراکز فروش مطمئنی خرید کنید که در گذشته هم از آن کفش تهیه کرده اید و به آنها ایمان دارید و یا اینکه به مراکز فروشی رجوع نمایید که نزدیکان و دوستان تجربه خرید از این سایت‌ها را دارند و از اصل بودن آنها مطمئن هستند. البته برخی از مراکز فروش مانند بولگانو به همراه محصولاتشان ضمانت اصالت کالا را به شما می‌دهند و شما بدین وسیله می‌توانید با خیالی راحت به آنها اعتماد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.