بهترین برند های لباس ورزشی دنیا

امروزه تبلیغات و بازاریابی به صورتی پیش می‌رود که تمایل افراد به استفاده از محصولات برند افزایش پیدا کرده است. برندهای معتبر از بهترین متریال و فناوری‌ها در تولیدات خود استفاده می‌کنند و همین مورد باعث افزایش کیفیت محصولات برند می‌شود. در این میان برندهایی که اقدام به تولید لباس‌ مردانه و زنانه می‌کنند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند. از سوی دیگر رشته‌های ورزشی تنوع گسترده‌ای دارند و باید با توجه به نیاز ورزشکاران اقدام به طراحی و تولید لوازم ورزشی نمایند. استفاده از لباس زنانه و لوازم ورزشی برند در حین انجام فعالیت‌های ورزشی اهمیت بسیاری دارد؛ زیرا این محصولات از قابلیت‌های مفیدی برای ورزشکاران برخوردار می‌باشند. در این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی بهترین برند لباس ورزشی بپردازیم:

نایکی (NIKE)

  نایکی یکی از معروف‌ترین برندهای تولید پوشاک ورزشی در جهان است. این برند در طول دهه‌ها تلاش و تبلیغات مستمر توانسته است نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد. کمپانی نایک در سال 1964 توسط فیل نایت و بیل باورمن تاسیس گردید. این کمپانی ضمن طراحی و ساخت کفش‌های مخصوص دویدن، اقدام به تولید کفش‌های تخصصی برای تنیس، هاکی و غیره نیز نموده است. همچنین لباس‌های ورزشی که توسط نایکی تولید می‌شوند، به عنوان بهترین لباس‌ نایکی ورزشی شناخته شده‌اند. کیفیت محصولات نایکی به‌قدری است که این برند توانسته توجه بسیاری از ورزشکاران مشهور را مانند کریستیانو رونالدو، تایگر وودز و رافائل نادال به خود جلب نماید. این برند حامی بسیاری از ستارگان ورزشی بوده و پول زیادی بر روی ورزشکاران مختلف سرمایه‌گذاری می‌کند. شرکت نایکی تمرکز زیادی بر روی بازاریابی و افزایش نام تجاری خود گذاشته و از طریق همکاری با ستارگان ورزشی همانند مایکل جردن موفق به افزایش نام برند تجاری خود در جهان شده است. لباس‌هایی که توسط نایک طراحی و تولید می‌شوند از برترین پارچه‌ها بدست می‌آیند و پاسخگوی نیاز ورزشکاران هستند.

آدیداس (Adidas)

آدیداس یکی از برندهای معروف پوشاک ورزشی است که با لباس‌های غیررسمی و اسپرت و کفش‌های ورزشی باکیفیت شناخته می‌شود. این برند در میان جوانان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و محبوبیت بسیاری دارد. آدیداس همواره از ورزشکاران بسیاری حمایت کرده و این مورد منجر به افزایش شهرت این برند شده است. آدولف داسلر کسی بود که برند آدیداس را در سال 1948 تاسیس کرد و با طراحی و ظاهر مینیمالیستی محصولات خود توانست جایگاه ویژه‌ای در جهان پیدا کند. امروزه کمپانی آدیداس دارای تعداد زیادی کارمند است و در زمینه تولید کفش ورزشی، لباس ورزشی و لوازم جانبی ورزشی فعالیت می‌نماید. همچنین این برند در خیلی از رویدادهای ورزشی جهان شرکت کرده و از تیم‌های مختلف بین‌المللی و همینطور باشگاهی حمایت می‌نماید. آدیداس نیز مانند سایر برندهای معروف از ستارگان ورزشی برای تبلیغات خود استفاده کرده است. لباس آدیداس مردانه جزو مورد استفاده ترین برند هاست که افرادی مانند لیونل مسی، ساچین تندولکار و … از ستون‌های اصلی بازاریابی این برند در بازار جهانی محسوب می‌شوند. بیشتر بخوانید: تشخیص کفش آدیداس اصل

پوما (PUMA)

پوما یکی‌دیگر از برندهای ورزشی آلمانی است که توسط رودولف، برادر آدولف داسلر مدیریت می‌شود. در حال حاضر مجموعه گسترده تولیدات این برند در بیش از 120 کشور جهان به فروش می‌رسد. استفاده از شیوه‌های هوشمندانه و بهره‌گیری از فناوری‌های جدید و پیشرفته منجر به ارائه محصولات باکیفیت و استاندارد توسط این برند شده است. خیلی از ستارگان ورزشی و باشگاه‌های برتر فوتبال از حامیان برند پوما به شمار می‌روند.

ریباک (REEBOK)

برند ریباک از سال 1895 در بریتانیا راه‌اندازی گردید و با استفاده از پارچه‌های مرغوب و بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا موفق به تولید محصولات بادوام و راحت برای ورزشکاران شده است. لباس ریباک مردانه و زنانه جزو ان دسته از لباس های ورزشی پرطرفدار به حساب می آید که توانسته است گوی سبقت را از رقبای خود برباید. ریباک نقطه اتصال دنیای مد و دنیای ورزش است که با طراحی و تولید سبک‌های گوناگونی از لباس و کفش توانسته پاسخگوی نیاز ورزشکاران باشد. محبوبیت این برند از سال 1979 با عقد قراردادی برای راه‌اندازی دفتر ریبوک در آمریکا گسترش پیدا کرد. این برند در سال 2005 توسط شرکت آدیداس خریداری گردید که منجر به افزایش شهرت این برند شد. بیشتر بخوانید: بهترین مدل های کفش ریباک Reebok

نیو بالانس (New Balance)

این برند آمریکایی فعالیت خود را در سال 1906 آغاز کرد و در مدت کوتاهی موفق شد، نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد. نیوبالانس جزو برندهایی به شمار می‌رود که برای عرضه محصولات خود از مواد درجه یک و تکنولوژی‌های پیشرفته استفاده می‌کند. این شرکت در سال 1941 با ساخت کفش‌های مخصوص تنیس، بیس بال و بوکس فعالیت خود را گسترده‌تر نمود. در حال حاضر محصولات این برند مورد توجه ورزشکاران معروف قرار می‌گیرد و همکاری‌هایی که بین ستارگان ورزشی و برند نیوبالانس صورت گرفته، منجر به افزایش شهرت این برند شده است.

جمع بندی

بررسی برندهای مختلف ورزشی باعث می‌شود تا شما با ویژگی‌های بهترین برند لباس ورزشی آشنا شوید و هنگام خرید قادر به انتخاب مناسب‌ترین محصولات باشید. برندهای مشهور از بهترین متریال در ساخت تولیدات خود استفاده می‌کنند و با تکیه بر تکنولوژی‌های مدرن موفق به ارائه محصولات ورزشی باکیفیت و مرغوب شده‌اند. بولگانو به عنوان یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر به شمار می‌رود که انواع لباس ورزشی برند را با قیمتی مناسب به شما عزیزان عرضه می‌نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.