تشخیص کفش ادیداس اصل از فیک

نحوه تشخیص کفش آدیداس اصل

سه خط موازی جذاب و ورود به مرحله‌ای جدید از مد و فشن! ادیداس یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین برندهای تولیدکننده کفش و پوشاک و همچنین لوازم ورزشی در دنیا بوده که کمتر کسی پیدا می‌شود که نام این برند را نشنیده باشد یا این که از محصولات آن استفاده نکرده باشد. یکی از برترین و مرغوب‌ترین تولیدات ادیداس کفش است که با قابلیت‌ها و امکانات ویژه‌ای که دارد در صنعت تولید کفش در صدر جدول قرار دارد. اما به نظر شما دلیل این حجم از محبوبیت چیست و چرا ادیداس با گذشت این سال‌ها هنوز توانسته با قدرت بیشتر در این حوزه به ادامه فعالیت خود بپردازد؟ کفش ادیداس اورجینال جزو باکیفیت‌ترین کفش‌ها با کاربری‌های مختلف بوده که بحث اصلی ما در این راهنما می‌باشد. برخی افراد به علت عدم آشنایی کافی با مشخصات نسخه اورجینال کفش آدیداس این کفش‌ها به اشتباه اقدام به خرید نمونه‌های فیک آن می‌کنند که این موضوع تأثیر منفی بر سلامتی پاها و همچنین پول آن‌ها دارد! اگر شما هم علاقمند هستید که با نمونه اورجینال این کفش بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای این راهنما با ما باشید!

مختصری از برند ادیداس

قبل از این که به سراغ تشخیص کفش اورجینال برویم، خوب است در ابتدا با تاریخچه برند آدیداس کمی بیشتر آشنا شوید. همه چیز برمی‌گردد به برادران داسلر که دو نابغه در صنعت تولید کفش به شمار می‌روند! بین این دو برادر، آدولف داسلر که در دوره جنگ جهانی اول عضو نیروی ارتش نیز بود، به عنوان خالق اصلی کفش‌های ادیداس شناخته می‌شود.

رادولف و آدولف (آدی) داسلر از ابتدای فعالیت در کنار یک‌دیگر بودند و کار خود را با تولید دمپایی‌های روفرشی آغاز کردند. در این مسیر پر پیچ و خم آن‌ها توانستند رفته رفته با تولید کفش‌های ورزشی که وزن بسیار سبک و طراحی ظاهری منحصربه‌فردی داشتند پا در عرصه تولید کفش‌های ورزشی و اسپرت بگذارند. جالب است بدانید که تولیدات این دو برادر در سال ۱۹۲۸ مورد استقبال ورزشکاران آلمانی نیز قرار گرفت. اما با این حال، برادران داسلر در سال ۱۹۴۹ به علت مشکلات و اختلافاتی که بین آن‌ها پیش آمد تصمیم گرفتند که همکاری خود را قطع کنند و از آن به بعد هر یک از آن‌ها به تنهایی مشغول به فعالیت در این عرصه شد.

آدی داسلر با انتخاب نام تجاری ادیداس که مخفف نام خودش (آدی + داسلر) است در سال ۱۹۸۴ توانست لوگو و برند ادیداس را به صورت رسمی به ثبت رساند. از آن روز تا به الان کفش‌های ادیداس سالانه فروش بیشتری داشتند؛ چرا که این کفش‌ها با بهره‌گیری از بهترین و مرغوب‌ترین متریال و خلاقیت بالا تولید می‌شوند. محبوبیت کفش ادیداس به قدری زیاد است که در هر قاره و هر کشور از دنیا شما می‌توانید نسخه اروجینال این کفش‌ها را پیدا کنید!

تفاوت کفش های ادیداس اصل و فیک

اما می‌رسیم به بحث اصلی خودمان، یعنی تفاوتی که بین کفش‌های اورجینال ادیداس و نسخه‌های فیک یا تقلبی آن وجود دارد. زمانی که یک برند عالی و پرقدرت به اصطلاح عامیانه کارش می‌گیرد و برای خود در بازار جایگاه مهمی به دست می‌آورد، فروشندگان و تولیدکنندگانی در این بین از فرصت استفاده کرده و اقدام به کپی از نمونه‌های اصلی با بدترین کیفیت ممکن می‌کنند! ممکن است که کفش ادیداس فیک از لحاظ ظاهری و در نگاه اول شبیه به نمونه اصل آن باشد اما اگر کمی دقیق‌تر نگاه کنید متوجه تفاوت‌های ریز و درشت خواهید شد.

خوشبختانه برای تشخیص کفش ادیداس اصل از فیک راهکارهای بسیار ساده‌ای وجود دارد که با دانستن آن‌ها می‌توانید هنگام خرید کتانی ادیداس با خیال راحت نسخه اورجینال آن را تهیه کنید. در ادامه با این روش‌ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

روش های تشخیص اصل بودن کفش ادیداس

۱. بررسی لوگو برند ادیداس

یکی از ساده‌ترین و در عین حال اصلی‌ترین شیوه‌های تشخیص کفش ادیداس اصل از فیک توجه به لوگوی ادیداس است. همه ما با لوگوی برند محبوب آدیداس آشنا هستیم و می‌دانیم که شکل ظاهری این لوگو به چه صورت می‌باشد. برخی از کارخانه‌های تولیدکننده نسخه‌های فیک کفش‌های ادیداس در طراحی و تولید لوگوی این کفش‌ها دقت زیادی کرده و ممکن است که خریداران را گمراه کنند. پیشنهاد ما این است که املای صحیح Adidas را در نظر داشته باشید و قبل از خرید آن را مورد بررسی قرار دهید.

۲. بند اضافی به همراه کفش

تمامی برندهای بزرگ تولیدکننده کفش‌های اورجینال با ارائه این محصولات باکیفیت در واقع برای مشتریان خود ارزش قائل می‌شوند و دلشان می‌خواهد که مصرف‌کنندگان از بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات استفاده کنند. چنین برندهایی ازجمله ادیداس در راستای این هدف به همراه کفش اورجینال بند اضافی نیز در اختیار خریداران قرار خواهند داد.

۳. دوخت یک دست کفش های ادیداس

دوخت یک دست و منظم یکی از ویژگی های کفش ادیداس اصل است که میتوانید به راحتی با کمی دقت آن را تشخیص دهید. دقت کنید که دوخت کفش ادیداس اصل (همانند تصویر) در سراسر کفش کاملا یکنواخت، ریز و پشت سر هم است. چنانچه در کفش خود دوخت هایی نامرتب، ناقص و غیر یک نواخت مشاهده کردید میتوانید به اصل بودن آن شک کنید. یکی از مواردی که در کفش های فیک مشاهده میکند، پاره شدن کفش پس از مدت کوتاهی استفاده است. جالب است بدانید برخی اوقات خود کفش نو است و هیچ گونه آسیبی ندیده اما پاره میشود. دوخت ضعیت دلیل اصلی این مشکلات است.

۴. بسته بندی محکم

جعبه کفش برای کفش‌های اورجینال مثل هویت آن‌ها است! کفش‌هایی که فاقد بسته‌بندی باکیفیت هستند یا این که جعبه آن‌ها بسیار بی‌کیفیت است بدون شک تقلبی می‌باشند. جالب است بدانید که تولیدکنندگان کفش‌های فیک برای کاهش هزینه‌ها اقدام به ارائه جعبه‌های بی‌کیفیت می‌کنند تا سود خود را افزایش دهند.

۵. بررسی شماره سریال

تمامی کفش‌های اورجینال ادیداس به همراه بارکد یا شماره سریال به منظور اطمینان از اصالت کالا عرضه می‌شوند. اگر کفش را خوب مورد بررسی قرار دهید و به زبانه‌های آن دقت کنید، یک شناسه را مشاهده خواهید کرد که با جست‌وجوی آن در گوگل می‌توانید بلافاصله تصاویر و مدل کفش مورد نظر را ببینید. البته به این نکته هم توجه داشته باشید که برخی از تولیدکنندگان حتی برای نسخه‌های فیک نیز شماره سریال در نظر می‌گیرند که اعتباری ندارند! پیشنهاد ما این است که فقط به وجود شماره سریال بسنده نکرده و حتماً آن را در گوگل چک کنید. علاوه بر این، معمولاً برای هر لنگه چپ و راست کفش ادیداس، یک شماره سریال خاص در نظر گرفته می‌شود که این موضوع در کفش‌های فیک برعکس بوده و هر دو لنگه دارای شماره سریال یکسان هستند.

مقاله مرتبط: تشخیص کفش کاترپیلار اصل

۶. وزن واقعی کفش های ادیداس

وزن هر لنگه کفش ادیداس سبک بوده و متناسب با آناتومی و فیزیک پا در نظر گرفته می‌شود. البته این ویژگی تنها مختص به کفش‌های اورجینال ادیداس نیست، بلکه کلیه کفش‌های اورجینال وزن مناسبی دارند؛ به طوری که پاها را خسته نمی‌کنند. می‌توانید با وارد کردن شماره سریال کفش مورد نظر در گوگل وزن کفش را با آن چه که در وب‌سایت ادیداس نمایش داده شده است تطبیق دهید تا از اصل بودن کفش ادیداس اطمینان حاصل فرمایید.

۷. سوراخ بند کفش های ادیداس

یکی دیگر از مواردی که ممکن است بسیاری از افراد نسبت به آن بی‌توجه باشند، سوراخ بند کفش‌های اورجینال ادیداس است. توجه داشته باشید که به غیر از مدل‌های قدیمی کفش ادیداس، کلیه مدل‌های جدید این کفش‌های محبوب با سوراخ‌های غیرفلزی طراحی، تولید و روانه بازار می‌شوند. با در نظر گرفتن این موضوع، اگر کفش مورد نظر شما دارای سوراخ بند فلزی بوده و فروشنده اصرار دارد که این کفش سری جدید ادیداس است و اصل، به حرف‌های او کمی شک کنید!

۸. براورد واقعی قیمت کفش های ادیداس

موضوع بعدی قیمت کفش ادیداس اصل است که باید آن را در نظر بگیرید. دوستان، به طور کل دو حالت در این رابطه به وجود می‌آید. حالت اول این است که فروشنده می‌گوید این کفش اورجینال بوده اما قیمت آن را بسیار ارزان در نظر می‌گیرد. همان‌طور که از قدیم هم می‌گویند چنین ارزانی‌هایی بی‌دلیل نیست! حالت دوم این است که قیمت کفش بسیار بالا بوده و خریدار بر این باور است که کفش مورد نظر اورجینال می‌باشد و قیمت آن هم گران! اما دوستان عزیز، توجه فرمائید که گرانی بیش از اندازه نیز می‌تواند شک‌برانگیز باشد. بهترین راه این است که پیش از خرید کفش مورد نظر را در وبسایت ادیداس مورد بررسی قرار دهید و قیمت واقعی آن را مشاهده کنید.

۹. تطابق اطلاعات جعبه کفش و کفش

همان‌طور که گفته شد، جعبه و بسته‌بندی نمونه‌های اصل کفش‌های ادیداس نیز بسیار باکیفیت بوده و یکی از روش‌های تشخیص اصل بودن این کفش‌ها نیز به حساب می‌آیند. اگر به جعبه کفش دقت کنید اطلاعات کفش و مشخصات آن روی جعبه درج شده است. می‌توانید این اطلاعات را با کفشی که درون جعبه قرار می‌گیرد تطبیق دهید تا از اصل بودن آن اطمینان حاصل فرمائید.

10. انعطاف پذیری فوق العاده کفش های ادیداس

انعطاف پذیری یکی از ویژگی های کلیدی در میان کفش های پیاده روی و دویدن محسوب میشود که برند محبوب آدیداس این نکته را به خوبی رعایت کرده است. در هنگام خرید کفش ادیداس جهت اطلاع از اصل بودن آن در فروشگاه میتوانید کفش را از قسمت پنجه تا پاشنه خم کنید. در صورتی که کفش پس مدت کوتاهی بدون آسیب دیدن دوخت به حالت قبلی خود بازگشت میتوان گفت در تولید کفش مذکور از متریال خوبی استفاده شده

 کفش های ادیداس را با خیال راحت از بولگانو بخرید!

اکنون که با روش‌های تشخیص کفش ادیداس اصل آشنا شدید، یک نکته مهم دیگر نیز باقی مانده است که باید در این رابطه بدانید. فروشگاهی که قصد خرید کفش ادیداس مردانه و زنانه را از آن دارید نیز بسیار مهم است. فروشگاه معتبری هم‌چون بولگانو با تکیه بر اعتباری که در طی چندین سال فعالیت خود به لطف حمایت شما عزیزان کسب کرده است، همواره در تلاش بوده تا این محصولات را با بهترین کیفیت به شما مشتریان گرامی ارائه دهد. به منظور خرید کفش‌های اورجنیال ادیداس می‌توانید به بخش محصولات فروشگاه بولگانو مراجعه کرده و اقدام به ثبت سفارش آنلاین هر یک از مدل‌هایی که موجود هستند کنید. فراموش نکنید که سه خط موازی آدیداس تنها یک لوگو نیست، بلکه این سه خط کوهی بلند بوده که شما قرار است با کفش‌های ادیداس اورجینال خود آن را فتح کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.