تاریخچه و سرگذشت اسکیچرز

تاریخچه برند اسکیچرز از ابتدا تا امروز

اسکیچرز یک برند آمریکایی است که فعالیت خود را در ایالت کالیفرنیا آغاز کرد. تولید کفش‌های باکیفیتی که توسط این برند صورت می‌گرفت، به سرعت نام اسکیچرز را بر سر زبان‌ها انداخت و این کمپانی در مدت کوتاهی به شهرت جهانی رسید. این شرکت محصولاتی مانند کیف، جوراب، کلاه و عینک نیز تولید می‌کند، اما محصول اصلی این برند کفش است. از طرفی محصولات اسکیچرز با توجه به کیفیت بالایی که دارند، از قیمت معقول و مناسبی برخوردار می‌باشند. قابلیت کفش‌ اسکیچرز به‌قدری است که جزو گزینه‌های ایده‌آل برای پیاده‌روی و همینطور دویدن به شمار می‌رود. اسکیچرز با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا، کفش‌های استاندارد خود را متناسب با آناتومی بدن انسان طراحی می‌نماید؛ در نتیجه این کفش‌ها برای استفاده روزانه نیز انتخاب عالی محسوب می‌شوند. اجزای این کفش‌ها به صورتی طراحی می‌شوند که در زمان پیاده‌روی فشار بسیار کمی به پا و ستون فقرات وارد کنند. کفش پیاده روی اسکیچرز مردانه و زنانه دارای کفی‌های بسیار انعطاف‌پذیر بوده و می‌توانند تهویه هوای مناسبی داخل آن به وجود آورند تا امکان تنفس بهتر برای پا فراهم گردد. در این قسمت قصد داریم تا با بررسی تاریخچه برند اسکیچرز با کفش‌های این برند محبوب آشنا شویم.

تاسیس برند اسکیچرز

تاسیس برند اسکیچرز

این برند آمریکایی توسط رابرت گرینبرگ و پسرش مایکل تاسیس شد. اسکیچرز در ابتدا در زمینه‌ تولید محصولات مرتبط با مد و فشن فعالیت می‌کرد و پس از مدتی با تولید کفش‌های حرفه‌ای دویدن به بازار کفش راه پیدا نمود.

اوج محبوبیت کمپانی اسکیچرز با عرضه مدل Chrome Dome آغاز گردید. این کمپانی به سرعت با غول‌های تولیدکننده کفش‌های ورزشی جهان وارد رقابت شد. در اواخر دهه 1990 کفش‌های مناسب خیابان نیز توسط این برند تولید شدند.

این برند در سال 1997 به‌قدری قدرت پیدا کرد که توانست محصولات خود را به سایر کشورها صادر کند. آغاز فروش کفش‌های اسکیچرز از جنوب شرقی آسیا بود و در حال حاضر نیز این شرکت دارای بیش از 300 فروشگاه در نقاط مختلف جهان می‌باشد.

اسکیچرز در سال 1998 کفش‌هایی را تولید کرد که به طور کامل قابل رقابت با کفش‌های نایکی بود. این برند با استفاده از افراد مشهور توانست شهرت خود را در مدت کوتاهی چند برابر کند.

برای تولید کفش‌ های اسکیچرز از چه متریالی استفاده می ‌شود؟

برای تولید کفش‌ های اسکیچرز از چه متریالی استفاده می ‌شود؟

اسکیچرز برای ساخت کفش‌های خود از تکنولوژی مموری فوم استفاده می‌کند که این ماده با فشار و دما تغییر شکل داده و با ساختار پا هماهنگ می‌شود. این برند با استفاده از مموری فوم تعداد بالشتک‌های کفش را افزایش داده و وضعیت بسیار راحتی را در زیره کفش به وجود آورد.

کفش اسکیچرز اصل ساخت کجاست؟

کفش اسکیچرز اصل ساخت کجاست؟

با وجود اینکه اسکیچرز یک برند آمریکایی محسوب می‌شود، اما محصولات این برند در کشورهایی همانند چین، رومانی، برزیل و مکزیک تولید می‌گردند. این کمپانی با هدف کسب سود بیشتر و پایین نگه داشتن قیمت تولیدات خود از نیروهای کار این کشورها استفاده می‌کند.

دلیل محبوبیت کفش اسکیچرز چیست؟

دلیل محبوبیت کفش اسکیچرز چیست؟

برند اسکیچرز با ارائه کفش‌های خود باعث ایجاد تحول عظیمی در تولید کفش‌های ورزشی شد. تا قبل از عرضه محصولات این شرکت، کفش‌های ورزشی به کمر و پا آسیب وارد می‌کردند و به سرعت از فرم اولیه خود خارج می‌شدند. اسکیچرز با تولید کفش‌های باکیفیت و سبک موفق شد تا به این مشکلات غلبه کند و به عنوان برندی معتبر در جهان شناخته شود.

استفاده از بالشتک‌های تزریقی EVA برای زیره این کفش‌ها سبب جذب شوک‌های وارده و همینطور افزایش دوام آن‌ها شده است. به علاوه این زیره باعث می‌شود تا فشارهایی که به زانوها و کمر در زمان دویدن انتقال پیدا می‌کند، کاهش یابد و از بروز دردهای مزمن جلوگیری شود.

کفش‌های طبی برند اسکیچرز از ظاهری زیبا برخوردار بوده و با قابلیت‌هایی که دارند، موجب بهبود عملکرد ورزشکاران می‌شوند. این کفش‌ها با برخورداری از رویه تنفس‌پذیر، زیره‌ای مقاوم در برابر لغزش و لایه میانی نرم می‌توانند انعطاف‌پذیری خوبی از خود ارائه دهند.

تمامی کفش‌های اسکیچرز از کیفیت و دوام بالایی برخوردار بوده و با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌ها عملکرد عالی را از خود نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید: آشنایی با بهترین کفش اسکیچرز

انواع کفش‌ های اسکیچرز

کفش‌های اسکیچرز در سه دسته تولید می‌شوند که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

کفش مردانه

کفش مردانه

کفش‌ اسکیچرز مردانه این برند تنوع گسترده‌ای دارند و برای فعالیت‌های مختلف طراحی می‌شوند. خرید این کفش به آن دسته از آقایانی که در طول روز پیاده‌روی می‌کنند و به ظاهر کفش خود نیز اهمیت می‌دهند، توصیه می‌شود.

کفش زنانه

کفش زنانه

کفش‌ اسکیچرز زنانه این برند بر روی راحتی و جذابیت تمرکز دارند. این کفش‌ها مناسب پیاده‌روی و انواع فعالیت‌های ورزشی می‌باشند. مدل‌های مختلف این کفش می‌تواند پاسخگوی نیاز بانوان خوش‌سلیقه باشد.

کفش بچگانه

کفش بچگانه

کفش‌های بچگانه اسکیچرز در دو مدل دخترانه و پسرانه تولید شده و در سایزهای مختلف در دسترس هستند.

سخن پایانی

با بررسی تاریخچه برند اسکیچرز درمی‌یابیم که کفش‌های این کمپانی از مرغوب‌ترین متریال و مواد ساخته می‌شوند. اگر به دنبال خرید کفشی با عملکرد منحصربه‌فرد هستید، کفش اسکیچرز گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. شما می‌توانید کفش اسکیچرز مورد نظر خود را با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی بولگانو تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.