روش های تشخیص کفش اسیکس اصل از فیک

راهنمای تشخیص کفش اسیکس اصل از تقلبی

تا حالا برایتان پیش آمده به یک فروشگاه کفش برای خرید کفش مراجعه کنید و فروشنده انواع مختلف کفش‌های بی‌کیفیت با قیمت‌های عجیب و غریب را به شما معرفی کند؟ در این راهنما می‌خواهیم باهم وارد این فروشگاه شویم و دلیل این رفتار فروشنده را درک کنیم! یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که هنگام خرید کفش اسیکس اصل با آن روبه‌رو هستیم، پیدا کردن نمونه اصلی از تقلبی است. بسیاری از افراد نمی‌دانند که کفش‌های اورجینال اسیکس دارای چه خصوصیاتی هستند و صرف عنوان مغازه که می‌گوید «فروشگاه کفش‌های اورجینال» وارد فروشگاه شده و اولین نمونه‌ای که به دلشان بنشیند را خریداری می‌کنند. بگذارید راحت به شما بگوئیم که این کار به چه معنا است؛ دور ریختن پول و دیگر هیچ! برای جلوگیری از این اتفاق که قطعاً برای هیچ‌کدام از ما خوشایند نیست، می‌خواهیم در ادامه مطلب نحوه تشخیص کفش اسیکس اصل که یکی از برندهای معتبر تولیدکننده کفش‌های ورزشی و اسپرت در جهان می‌باشد آشنا شویم. با ما همراه باشید!

روش های تشخیص کفش اسیکس

کفش های اسیکس یکی از بهترین و راحترین کفش های دنیا هستند که با پوشیدن آنها از راه رفتن نهایت لذت را میبرید. اما کفش های فیک بدون رعایت استاندارد ها دست به تولید کفش های که میزنند که تنها ظاهر کفش اورجینال را داراست و خبری از راحتی، تناسب، دوام و کیفیت بالا نیست. اما خوشبختانه تشخیص دادن کفش اصل از فیک کار بسیار ساده‌ایست. پس اگر قصد خرید بهترین کفش اسیکس را دارید حتما تا انتها با ما همراه باشید.

بسته‌بندی و جعبه کفش

از مهم‌ترین روش های تشخیص کفش اصل از نمونه تقلبی توجه به جعبه و نحوه بسته‌بندی کفش است. اولاً همیشه باید به یاد داشته باشید که برندهای مشهور تولیدکننده کفش هیچ‌وقت محصولات خود را در بسته‌بندی‌های معمولی و بی‌کیفیت به مشتریان خود ارائه نمی‌دهند. ثانیاً روی جعبه کفش‌ Asics لوگوی کمپانی چاپ شده است. اسیکس معتقد است که بسته‌بندی بی‌کیفیت باعث آسیب دیدن کفش می‌شود؛ در نتیجه برای این محصولات از بهترین جعبه‌ها استفاده می‌کند.
زمانی که جعبه کفش را باز کردید، دقت کنید که در جعبه باید چند جزوه وجود داشته باشد که یکی از آن‌ها فرم بازگشت محصول است. ناگفته نماند که هر جفت کفش اصل اسیکس پیش از این که درون جعبه قرار گیرد، با یک کیسه پارچه‌ای شیک بسته‌بندی می‌شود.

دوخت کفش اسیکس

اگر به دوخت کفش اسکیس اصل توجه کنید، خواهید دید که فاصله دوخت‌ها در نمونه‌های اصل بسیار کمتر از کفش‌های تقلبی بوده و به همین دلیل دوخت کفش‌های فیک اسیکس خیلی زود از بین می‌رود و کفش دچار پارگی در قسمت‌های مختلف می‌شود. لازم به ذکر است که دوخت کفش‌های اسیکس اورجینال توسط دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌پذیرد؛ در نتیجه دوخت نمونه‌های اورجینال کاملاً یک دست بوده و هیچ‌گونه ایرادی ندارد.

بررسی برچسب کفش

اولین روش تشخیص کفش اسیکس اصل بررسی برچسب آن است. به طور کل تمامی کفش‌های اورجینال دارای یک برچسب مخصوص بوده که روی آن نام تجاری برند و اطلاعات دیگر کفش ذکر شده است. با کمک این برچسب می‌توانید هرآنچه که در جزئیات درج شده است را با کفشی که در فروشگاه موجود می‌باشد تطبیق دهید. در صورتی که هیچ‌گونه مغایرتی وجود نداشت، احتمالا کفش اصل است.

لوگوی کفش اسیکس اصلی

همان‌طور که می‌دانید هر برند معتبری برای خود یک لوگوی خاص و منحصربه‌فرد دارد که در واقع معرف آن برند و یکی از راه‌های تشخیص آن با سایر برند هاست. روی قسمت‌های مختلف کفش‌های اورجینال اسیکس لوگوی این برند پرآوازه قابل مشاهده می‌باشد. توصیه می‌شود که حتماً بدنه کفش، زیر کفش، زبانه کفش و روی کفی آن را بررسی کنید. در نسخه‌های اصل نام برند asics که حرف S در انتهای آن با یک فونت خاص چاپ شده قابل مشاهده می‌باشد.

بند اضافه در کفش های اسیکس اورجینال

به یاد داشته باشید که یک جفت کفش با کیفیت اسیکس علاوه بر بسته بندی محکم و متریال استفاده شده درجه یک، حاوی مجموعه ای از بند های اضافی کشسان نیز میباشد. تولید کننده های غیر رسمی این برند در اکثر مواقع این نکته را فراموش میکنند یا ممکن است قرار دادند یک جفت بند اضافی برای آنها به صرفه نباشد. اما کمپانی اسیکس با اولیت قرار دادن رضایت مشتری به همراه تمامی کفش های خود این اپشن را در نظر گرفته است. نوک بند های کفش اسیکس اصل توسط یک کلاه پلاستیکی محکم احاطه شده است.

مقایسه قیمت با سایت رسمی اسیکس

روش مقایسه کفش اسیکس اصل از تقلبی، توجه به قیمت آن است. فرض کنید که وارد وب‌سایت یک فروشگاه شده‌اید که پر از شعارهای تبلیغاتی مختلف که تمامی آن‌ها حاکی از اصل بودن کالا و تخفیفات معجره‌آسا و… می‌باشد. در نگاه اول هرکسی جذب چنین فروشگاهی می‌شود! اما به نظر شما امکان خرید کفش مردانه یا زنانه اسیکس اصل با قیمت پایینی که حتی در تصورات هم نمی‌گنجد وجود دارد؟!
دوستان، در فرآیند تولید کفش‌های اورجینال اسیکس از بهترین مواد اولیه استفاده می‌شود. علاوه بر این، این محصولات قبل از این که روانه بازار شوند بارها مورد آزمایش و کارشناسی قرار می‌گیرند. انواع ماشین‌ها و دستگاه‌های پیشرفته در تولید این کفش‌ها دخالت دارند. هنرمندان و افراد معروف جزو مشتریان پر و پا قرص برند اسیکس هستند! با این حال به نظر شما منطقی است که کفش اورجینال اسیکس در ایران به قیمت ۳۰۰ هزار تومان فروخته شود؟!
البته برعکس این شرایط نیز می‌تواند رخ دهد. به عنوان مثال وارد فروشگاه می‌شوید و می‌بینید که کفش از هر نظر تقلبی است اما فروشنده کاملاً با شما مخالف بوده و تأکید دارد که این محصول اورجینال است و قیمت آن نیز حتی بالاتر از آن چیزی می‌باشد که اسیکس برای محصول خود در نظر گرفته است! بهتر است که پیش از خرید قیمت مدلی که مدنظر دارید را با محصولی که در وب سایت رسمی اسیکس موجود می‌باشد مقایسه کنید تا از درست بودن بهایی که در ازای کفش می‌پردازید مطمئن شوید.

ویژگی های کفش اسیکس اصل

رویه با کیفیت

به منظور تشخیص اصل رودن کفش اسیکس بهتر است که با ویژگی‌های نمونه‌های اورجینال این محصولات آشنا شوید. اولین ویژگی این کفش‌ها رویه باکیفیت آن‌ها است. جنس رویه کفش‌های ورزشی، اسپرت، پیاده‌روی، مخصوص رانینگ و… اسیکس از متریالی انتخاب و تولید می‌شود که امکان نفوذ هوا درون کفش را فراهم می‌سازد. رویه این کفش‌ها از بوگرفتگی پا جلوگیری کرده و باعث می‌شود که این عضو مهم در هنگام دویدن، پیاده‌روی و… در یک محیط مرطوب قرار نگیرد.

انعطاف‌پذیری بالا

روش بعدی تشخیص کفش اسیکس اصل از نمونه تقلبی، توجه به انعطاف‌پذیری آن است. کفش‌های اورجینال با میزان انعطاف‌پذیری بسیار خوبی تولید می‌شوند؛ اما نه به آن معنا که مقاومت و دوام پایینی داشته باشند. درواقع این موضوع یکی از مزیت‌های خرید کفش اورجینال به حساب می‌آید. میزان انعطاف‌پذیری در کفش‌های اسیکس اصل بسیار بالا و مناسب است؛ به طوری که هنگام دویدن با کفش‌ رانینگ اسیکس یا قدم زدن با کفش پیاده روی اسیکس به هیچ‌وجه در ناحیه پا دچار درد ناشی از سخت و خشک بودن قالب کفش نخواهید شد.

بالشتک‌های نرم

ویژگی بعدی این محصولات که می‌توان از آن‌ به منظور تشخیص اصالت کفش اسیکس نیز استفاده کرد، وجود بالشتک‌های نرم در ساختار این کفش‌ها است. در فرآیند تولید کفش‌های اورجینال اسیکس از نوعی بالشتک در هر لنگه کفش استفاده می‌شود که موجب چند برابر شدن میزان راحتی این محصولات خواهد شد. کسی که کفش را برای پیاده‌روی یا استفاده روزمره خریداری می‌کند، انتظار دارد که پاهایش در راحت‌ترین حالت ممکن قرار گیرد. در واقع همه ما از یک کفش خوب حداقل انتظاری که داریم راحت بودن آن است! اسیکس در این مورد عملکرد بسیار خوبی داشته و با استفاده از بالشتک‌های مخصوص، راحتی بسیار خوبی را برای پاهای خریداران فراهم می‌کند.

وزن سبک هر لنگه کفش

ویژگی بعدی این کفش‌ها وزن سبک آن‌ها است که یک مزیت عالی برای این محصولات به حساب می‌آید. برای تشخیص کفش اسیکس اصل تنها کافی است که آن را بپوشید و راه بروید. اگر حس کردید که پس از چند دقیقه راه رفتن پاهایتان خسته شده است، بدانید که کفش موردنظر وزن استانداردی نداشته و همین موضوع سبب خستگی پاهای شما شده است.

حفظ تعادل بدن و پاها

کفش‌های اسیکس اورجینال به گونه‌ای طراحی و تولید می‌شوند که تعادل بدن را موقع پیاده‌روی و دویدن حفظ می‌کنند. دلیل این موضوع تکنولوژی تثبیت‌کننده‌ای است که اسیکس از آن در ساختار کفش‌هایش بهره‌گیری می‌کند. برای تشخیص کفش اسیکس اصل از تقلبی می‌توانید آن را بپوشید و قدم‌های آهسته و تند بردارید. اگر بدن و پاهای شما منحرف نشد و ثابت و راحت به دویدن یا پیاده‌روی کردن ادامه دادید، بدانید که آن کفش اورجینال است.

مناسب برای فعالیت‌های ورزشی مختلف

با کمک کفش اسیکس مردانه و زنانه به راحتی می‌توانید هرنوع حرکت ورزشی را بدون این که به کفش یا پای شما آسیبی وارد شود انجام دهید. قطعاً بعد از خرید کفش ورزشی نمی‌خواهید محدود به انجام یک حرکت ورزشی خاص مثل پریدن باشید! در نتیجه اسیکس این امکان را برایتان فراهم کرده است تا با کمک کفش‌های باکیفیت و استاندارد، انواع مختلف فعالیت‌های سبک و سنگین ورزشی مثل پریدن، جهش به راست و چپ، شتاب گرفتن و… را انجام دهید.

مقاله مرتبط: روش های تشخیص کفش آدیداس اصل

بهترین فروشگاه برای خرید کفش اسیکس اصل

خرید از یک فروشگاه خوب و معتبر می‌تواند خاطر شما را از بابت اصل بودن کفش اسیکس راحت کند. برای مثال فروشگاهی که آمار رضایت بالایی دارد و تنوع محصولات در آن زیاد است می‌تواند یک فروشگاه معتبر تلقی شود. پیشنهاد ما این است که پیش از خرید درباره فروشگاه مدنظر تحقیق کرده و از اصالت کالاهای آن اطمینان حاصل فرمائید. گاهاً از بین انبوه وب‌سایت‌هایی که در حوزه فروش کفش‌های اورجینال در حال فعالیت هستند پیدا کردن معتبرترین آن‌ها به یک کار دشوار و وقت‌گیر تبدیل می‌شود. پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که سری به فروشگاه بولگانو بزنید و از مدل‌های مختلف کفش‌های اسیکس ارائه شده در بولگانو دیدن فرمائید.

سخن پایانی

در این مقاله با همه روش های تشخیص کفش اسیکس اصل از تقلبی و همچنین مشخصات این کفش‌های بی‌نظیر آشنا شدیم. به منظور خرید کفش اسیکس زنانه و مردانه در بولگانو تنها کافی است که به بخش محصولات وب‌سایت مراجعه کرده و مدل مورد نظر را انتخاب کنید. ناگفته نماند که تمامی محصولات موجود در بولگانو با ضمانت اصالت کالا و با قیمت مناسب و منطقی به شما عزیزان ارائه داده می‌شود. همان‌طور که اسیکس می‌گوید: روح سالم در بدن سالم! با کفش‌های اورجینال اسیکس این فرصت برایتان فراهم است تا روحی سالم به خود هدیه دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.